birthday party

tema merah:oskar atau red carpet bagi kami utk buzday cece.....mmg bergaya abis mlm tue,sbb kebanyakkannyer g mencari baju baru demi cece terchinta....sambutan buzday cece jugak meriah walaupun tiada watak baru dlm senarai,tapi watak2 lama banyak mengidupkan suasana.. kali nie britney x segila masa buzday aku...paris hilton jugak lebih terkawal kali nie....kihkihkihkih.apa2 pun happy buzday cece...semakin meningkat naik usia mu,semakin jambu dan aweks muda aku tengok....bagus!!


Tema biru:masa nie aku menyambut buzday bersama firz.....ari jadi dah lepas sebenarnya....tapi akak aku nak buat jugak...sebab dia dah beli baju biru baru...so temanya kena biru ler..... lokasi pilihan mana lagik klu bukan lq...kahkahkah....ramai yg dtg,klu x buat pun ramai gak yg datang situ...so sangat bernasib baik ler...malam itu sangat besh bagi aku,kerna ramai besh frendz dtg,thx epa and family,mira dan semua yg lain.......malam itu muncullah watak baru dlm geng kami iaitu britney,siapa yg bagi watak itu klu bukan aku.. hehehhehe....lebih sedap didengar berbanding nama sebelom ini..betul tak brit.....gime..gime....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home