hobi aku

pertama:berkaraoke bersama teman dan taulan,suka sangat abiskan masa kat KTV...klu ada yg ajak pasti tak tolaknyer,wlpun time tue aku ngantuk..lokasi pilihan ialah y/chuan plaza..selalu g ngan akak aku,dia pun suka nyanyi...hahahahahha selebihnya ngan my frendz lain ler...
kedua:tak cakap pun korang dah agak kot......setiap malm sabtu.....mana erk??hehehehehhe.... riadah bersama teman yg giler2.anggapan sesetengh org tetang bertapa buruks nga g kuar tempat2 mcm tue,kadang2 ralat aku mendengarnya.....aku buat benda yg aku suka,selagi tak mengacau mereka itu dh kira bagus!!aku minat dengan dance.....dulu zaman kanak2( kanak2 ker?) aku aktif sgt menari.....tradisional?ohhhh tidak yer,kerna sgt kayu klu step itu aku bukak,tp idak ler kayu jati(keras sgt tue)hahaa...dance moden aku retilah.....setakat nk tiru step dlm MTV sgt lah boleh......hehehehehhe.......bang..bang..
ketiga:lepak king,erti kata lain melepak sambil bergosip atau mengumpat...samalah tue....hehehe tapi aktiviti nie selalunya dibuat klu esok itu aku cuti...maknanya mlm minggu ler..... klu bukan mlm minggu,aku lebih selesa tito kat umah jer......kecuali klu ajak g tempat yg duduk tangga 1 dan 2,aku sanggup jer.....hehehehehhehe....

keempat:bermain bowling,wlun x pandai main sgt....tp dlm kawan2 kira aku nie pro la jugak...kahkahkahkah....dulu zaman sekolah,pernah wakil sekolah dlm acara nie....tp tetap x pernah menang,kesian sekolah aku....hihihi..klu main bowling kwn yg kaki main bowling ialah eric,acu,fena and roger.....mereka slalu ler ajak aku g main..... kadang2 kakak aku jugak ajak...
besh main ngan mereka.....sbb ada yg suka sgt biarkan pin tue jd satu kumpulan rabbani yg still berdiri tegak diujung sana(maksudnya?)hahahahahahhaah..ada jugak yg suka melawat sanak saudara ker pulau pangkor(belah kanan) pulau langkawi(belah kiri)tandanya?? ke longkang....hehehehe,besh kan bahasa2 kami...?
kelima:yang paling penting sebenarnya tapi tangga ke5,heheheheheh ialah tito.....ya allah selagi ada masa,aku boleh lena berturut2....kahkahkah..hebatkan.....syoknyer dpt tito.......zzzzzzz
sbb tue klu ari biasa,kul10 atu 9 aku dah menguap utk tito.....baik kan aku?tito awal...
hahahahahahhahahahha...........

keenam:melancong dlm negeri....sbb apa?knp x luar negeri?sbb dlm negeri pun x larat nk jalan...byk tempat yg aku x jejaki lagik...hehehehehehhe.......selepas dh muak dlm negeri akan ku jelajah dunia....wahhh ckp mcm kaya.....heheheh mana tau kan,satu ari nanti...SUATU ARI NANTI..kahkahkah

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home