top model

Apa kena mengena top model ngan kehidupan aku?hahahha ada yer.....kehidupan aku dan kawan2 aku dikelilingi ngan nama2 top model terkemuka dunia......kenapa? kerna diri ini begitu istemewa..ko ado?(pinjam ayat maksu)hahahahha.....okey berbalik kepada top model kita mulakan ngan diri aku sendiri k..jom.......

Naima:ini gelaran yg pertama pernah ku perolehi dan aku minati...kenapa? dulu2 sblom naima munchul style rambut aku mmg cam style naima....hahahah,selepas naima muncul di ANTM4,aku terus jatuh cinta ngan dia....dan aku cop dialah pemenang antm4,dan ianya betullll......so dlm sejarah antm naima adalah aku...boleh?? bolehhhh jer.hi

janice Dickinson:nie yg terbaru,sbb frendz aku yg lain semua ada nama top2 model yg lebih berpengalaman,so aku pun nak jugak....dan janice sgt sesuai tuk watak aku...kahkahkahkah... ada berani??hehehehehhe

top model berikutnya ini milik celebi...atau lebih dikenali sbg cece...suaranya sudah tahu siapakah gerangan cece nie.tiada klon dan semustinya original.mari kita saksikan top model pilihannyer.

Nicole:si manis nicole ini sesuai benar ngan cece yg putih gebu.... pemenang ANTM5 ini diberi kepada cece,sbb sudah tentulah cece minat dia kan...hehehehhee

Kimora:siapa tue?masa mula2 aku dengar nama pompuan nie.....rupa2nya top model jugak..kihkihkih.... kimora jugak menjadi pilihan cece sbb mungkin kimora nie adalah antara top model yg x pandai catwalk,(sesuai tuk cece) tapi felling chantik,hebat dan bergaya(sesuai jugak tuk cece)so pilihan cece tuk kedua2 model dia sgt kena ngan dirinya sendiri....



mari kita saksikan pula top model pilihan firz,sudah pasti pilihan dia ini punyai kulit yg gelap dan menawan.firz adalah insan punyai satu rupa dan banyak gaya(rambut ler),kulit nya yg itam manis membuat dia lebih tertarik kepada model2 yg gerhananya memecah hening.jom saksikannnn..

Yaya:adalah model yg posenya mmg maut,chatik dan ada clasz tersendiri...yaya adalah pemenang no2 dlm ANTM3.dia menjadi pilihan firz sbb x nak cop eva sbb terlalu jahat wataknya......so yaya sgt sesuai tuk firz.....

Iman:wauuuuu lagenda dalam dunia model,siapa x kenal g bunuh diri......host projet runway canada ini menjadi pilihan firz sebagai model yg berpengalaman..pesona iman tiada tandingan.... so,tak sia2 firz menjadikan iman sebagai idolanyer...

MAKSU?siapa punya makcik nie??tersesat jadi kawan aku....hahahhahah jgn terkejut,maksu bukan makcik siapa2 tp adalah kwn aku yg saja nama gelarannya begitu.....dia suka,ada aku kesah?(x gitu maksu)hehehehhe,dia punya kulit sawo matang(sgt),so rasanya model2 dia musti gerhana jugak...jommm kita lihat siapa yg kena.....

Eva:devil dalam sejarah ANTM3...kahkahkahkah...dia menjadi pilihan maksu sbb, semangatnya yg sentiasa felling chantik dan diva itu meletakkan dia dihati maksu...kerna maksu jugak begitu...
dia x kesah pandangan org lain,janji dia nampak chantik dah kira bagus!!

Tyra banks:wahhhhhhhh x nak mengalah.....menjadi model pilihan maksu bagi kategori berpengalaman....sgt sesuai utk maksu kerna semakin hari tyra dilihat semakin mengembang...bukan mengembang bakat,tapi mengembang badan....so sesuai betul ngan maksu yg semakin membesar itu...hehehehehh

model2 diatas semua telah dicop secara rasmi menjadi hak individu itu sendiri....sapa yg ada berani nak ambik,ambik ler....x kena saman pun....tp kena carut jer!!kahkahkahkah...okey setakat nie dulu kisah 4 model dan 4 pemiliknya..... aku akan sambung lagik nanti.......
arioss!!



Eric,siapa top model pilihan dia??ermmmm mama vouge ini punya citarasa yg x kurang hebantnyer.kehidupan dia di ktm membuatkan eric sgt merendah diri dan kurang publisiti. tapi kemunculannya sering memeriahkan suasana.mari kita lihat pilihan top model eric.

Jaslene:model latina pertama yg diangkat sebagai pemenang ANTM8 ini memjadi pilihan eric.. sebenarnya dia nak natasha....tapi x boleh kerna aku sendiri cop nata itu.(tamak sungguh aku kan) hahahahhaha...akhirnya jaslene jadi idola.....model latina ini sgguh istimewa.. dah nama latina so mmg sangat chantik ler....perlu ker terangkan lagik!! so eric hanya ada satu model setakat nie.....sebagai muka baru,eric tiada model berpengalaman lagik.hanya jaslene jadik panduan...go cha..chaa.. diva!!
si papa yg bernama acu nie jugak ada top model pilihan....pilihan dia nie glam jugak,tp x segah manalah....kena pilih yg lain ler acu next time...acu jenis insan yg suka sgt bertanya .dah bagi tau kat mana lokasi dia...dia akan tanya,dengan sapa?pukul brapa?bila?dimana?kenapa?walaupun?elo.....hehehheheheh......so kena terang terperinci yer...itulah acu ku sorang nie...jom lihat top model dia...

Renne:model yg muncul dari ANTM8 nie berasal dr hawaii,punya satu anak yg chumel...... dia mmg chantik tp nampak tua dr asal..bahaya tue.....acu jugak blom ada top model yg berpengalaman sbagai idola..klu ada nanti bagi tau k,wan update lagik... hehehehhehe... setakat nie renne dia yg punya.....
Kali nie kita beralih kepada wanita pertama yg aku nak tulis kisahnya dan top model pilihan dia,iaitu feena...hahahah gadis tinggi yg agak lebar punggungnya ini suka memasak hot dog sos..hahahah wlpun simple tapi sedap....citarasanya dalam fesyen jugak tidak kurang hebat.mari kita lihat top model pilihan dia....ayuhhhhhhhhh...

Paris hilton:melihat pada nama selebriti ini dia bukan lah top model hebat dunia,tapi aura nya sebagai model iklan,minyak wangi ,model disko(ada ker?) maybe model lq kot..hahahahha meletakkan paris hilton sebagai idola feena.gaya paris hilton kadang2 sedap mata memandang,dan kadang2 azam neraka....hahaha,dia terselamat dlm dunia glam ini dengan wajahnya yg chantik dan publisiti kisahnya yg sentiasa panasz...dah lihat video sexy terbaru dia? layari you tube segera seblom kena sekat...hahaha,apa2 pun paris hilton msih bertahan dlm dunia glamnya sendiri....(ker?)hihihihi...

Natasha:sebenarnya aku yg cop,tp aku serah ler kat feena ler,sbb dia juga meminati natasha galkina pemenang no2 ANTM8.nata sememangnya juara dihati kami... bibir dia yg seksi meletakkan nata di kelasnya yg tersendiri.... model yg berasal dr russian ini sememangnya unik dan chantikkkk.... catwalknya juga disukai tyra. mungkin rezeki lebih kepada jeslene. nata kini cukup berjaya diluar sana....kedua2 model kesukaan feena ini menjadi ikon kepadanya... klu paris ikon di club....natasha ikon dlm dunia peragaan(boleh ker cam tue?)hehehhehe

yana.apa yg menarik pasai dia?jom saksikan....dia adalah rakan yg paling banyak gelaran yg kurang sedap didengar.tapi selagi dia suka,gelaran itu terus kekal....(klu aku pasti dah mengamuk)gadis yg risau tentang berat badannya ini suka skali ber cha..cha......sama seperti aku...dia juga punya top model pilihan.wlpun ianya pemberian aku,tapi rasanya to model dia ini tidak kurang hebatnya..jom kita saksikan siapakan gerangannya...

Britney: penyanyi yg dulunya cukup top ini dan punya kisah yg bermacam meletakkan brit sebagai ikon kepada yana..kenapa??? kerna yana cukup berharga....hahahah.dulu brit antara artis kegilaan remaja,selepas berkahwin kehidupan brit byk berubah disebabkan lelaki...yana awas k!! hehehehehhe terjadinya tragidi brit dlm kesah yana masa buzday aku....hehehehheh disebabkan terlebih pengaruh air berkhasiat yana berkelakuan seperti brit,sejibik......so dengan itu brittt adalah yana...dan yana adalah britney...tahniah.........gime..gime.....
siapakah mamat kat sebelah nie?hahahhaha nama nyer apau..bukan kueh pau ler..... apau!! heheheheh,unikkan nama dia.....okey berbalik pada apau,orangnyer kocik molek jer......apau jenis yg suka akan brg yg punya jenama,c;lasz kan?? dpt dilihat citarasanya mmg tinggi,setinggi model yg dia cop nie.... mmg x boleh pandang rendah kat apau,wlpunnn!!! hehehehehehhe.....moh g lihat top model pilihan apau....

Yoana:pemenang ANTM2 ini dilahirkan pada April 9, 1980 in Jacksonville, Florida.dia merupakan top model pilihan apau.......kan dah kata citarasa apau tinggi,setinggi yoana nie....
hehehehehehhehe...dimana persamaan apau dan yoana x boleh dilihat dimata kasah,kena guna mikroskop baru boleh nampak....sungguh halus seni mereka ber2....kihkihkihkih.....apa pun yoana menjadi ikon kepada apau dlm pencarian top model pilihan....
seperti yg anda dapat saksikan kat sebelah nie,minah nie mmg suka pose muka dia cam tue.... munchung2 cam tue....kekononnyer nak nampak tulang pipilah(atau nampak chumel)heheheh..oeky itulah hid,atau nama sebenarnya ermmmmm hid!! kihkihkih... seorang yg periang,kekadang moody biasa lah tue.... tp rasanay bila ngan aku,aku x pernah nampak lagiklah sifat dia yg tue.... dan yg penting dia seorang yang kuat berposing...dimana2 saja,hp nya akan sentiasa bergerak aktif kiri dan kanan menangkap pic dia....hebatt kan?? punyai idola dalam pencarian top model,mari kita lihat siapa pilihannyer.....

model yg bernama milla,bukan mila af5 yer..sudah gila mila af5 jadik model....kihkihkihkih,tp dia adalah milla jovovich,top model pilihan dan pujaan hid.....wajahnya yg sememang komesial meletakkan milla sebagai model yg berjaya.....sekali pandang milla nie cam lelaki drag,tp berkali2 pandang milla seorang wanita drag(tulen ler)heheheheh... sesungguhnya milla punya wajah maskulin jelita dalam suatu masa, hebattt tue....

pencarian top model pilihan akan diteruskan di masa hadapan......kita tunggu siapa calon yg berikutnya dan top model pilihan mereka....setakat ini dulu top model dan pemiliknya...
terima kasih kepada semua yg terlibat,Arios....

2 Comments:

At November 21, 2007 at 8:54 PM , Blogger mufidah feena said...

mmmm cm cantik2 jer kan semua nie...
suker i tgk blog uu nie... ceria sumua nyer...
i like..tapi tetap ar carutan utk paris hilton ada kan... hehehehehe.. tingkat usaha utk cantikkan lagi k.... mmm ipandai comment jer.. nak buat ... tak da masa...

 
At March 6, 2010 at 9:10 PM , Anonymous bina badan said...

Dapatkan Panduan Bina Otot Badan Lelaki Disini Agar Anda Lebih Macho, Tegap Dan Bertambah Kacak....Hehe...
Jangan Segan2..Realisasikan Badan Impian Anda.....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home