Renaissance Hotel

R&P show yang pertama telah selamat dijalankan dengan jayanya semalam kat renaissance hotel.kami telah diberi tanggaungjawab utk menghiburkan majlis prom night budak st.john.Tema mereka ialah MOULIN ROUGE MASQUERADE.... buat pertama kalinya aku bergabung ngan budak2 pompuan dr R&P dancer(clasz) Besh terutamanya anis....kahkahkah... sgt seronok melihat gelagat mereka sblom show bermula.... ragam mereka lain macam skittt..
kihkihkihkih...


OKEY,aku nk cerita serba sedikit aturcara majlis,show sepatutnya start kul 7.30,tp biasalah dah janji melayu musti lewat punya....budak2 st.john dok promosi diri kat luar dewan seblom masuk.(hanjz)..... lambattttttttt!!!! rasanya kul 8lebih acara br bermula....
bermula ngan pancaragam(ker?) entahlahhh yer la kot...-pastu baru show kami.......
menerima tepukan yg gemuruh(x segemuruh lq la) tp kuat jugak tepukannyer berbanding ngan show2 yg lain.... kihkihkih....semuanya okey..ada yg salah step skit2 tue biasalah... diluar kawalan.tak gituew syful? hehehehhe......Abis show kami g salin baju dan makan2... sodap2 makanan dlm tue...... faizal mmg kuat mkn,selagi boleh...melahap jer..bagus...kena bawak g majlis selalu agar makanan abis(x rugi) dan sempat pose dlm bilik air yer..... lighting chantik skit..
Selepas tue masuk tgk show lagik,suasana bertambah buhsan dlm tue.....rasa nak tito jer... klu x percaya tgk pose naz,sangat buhsan kan?? so apa lagik,mari kita lepak2 luar dan berambus!!
hehehehehhehe....

Penutup acara ialah pose maut dari kami ber4......
so rasanya show ini berjalan lancar.satu azab dah lepas....tinggal satu jer lagik pada 28hb 12 nie kat lq...R&P bakal menggegarkan lq plak lepas nie.. mcm konset jelajah pula rasanyer..kihkihkih..
So,datanglah ker lq pada 28hb nie yer.....

kepada my frendz datang tau..tema dah diberiiiiiiii,tarikh dah ditetapkan... datang yer semua !
byeeeeeeeee.......

1 Comments:

At December 18, 2007 at 2:24 AM , Anonymous saif said...

i sukerrrr! hehe thx wan..neways ini cume preview kepada main concert kite yer huahua

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home