superHERO

Semalam buzday my dad....yg ker 54thn....kejutannya idak ler seberapa.....tp telah dirancang oleh mama aku....kahkahkah......ermmmmm tiada proppp yg hebat ..semuanya pakai baju nak tito jer...
kata kejutan.klu siap chantik2 nanti nampak sangatlah nak sambut buzday dia....
so semuanya buat biasa dan berpakaian sgt biasa dr biasa...(cam mana tu?)

Seperti biasa,klu aku sgt biasa dr biasa pic aku tidak akan dipamirkan,sbb ianya terlalu biasa bagi aku....(wahhh byk sungguh ayat biasa yer) so hanya pamirkan pic buzday boy...() dan keknyer.......
aku g ngan firz..... temankannnnn...lagik pun mama aku masak byk jugakkkk.....
menu buzday ialah KFC,mee goreng(sodap) dan kek...
itu saja....simple right?lalalallalalal....

I wish supaya keluarga kami kekal aman dan bahgia,kesihatan,kewangan,kedudukan terjamin..amin..mudah-mudahan semuanya diberkati..... hepy buzday........

KEDATANGANNYA AKAN TIBA:nantikan kemunculan KUning + PUtih......awas semua frendz.. ambil perhatiannnn kerna ianya sgt penting....

1 Comments:

At December 7, 2007 at 8:03 PM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

happy burfday papa..opssss!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home