terbaik vs terburuk 2007

TERBAIK:
sesungguhnya terbaik itu sangat banyak dalam 2007.terbaik untuk aku bersama keluarga dan frendz.. klu nak cerita bab terbaik x tersenarai rasanya,so terpaksa pilih 10 terhangat dalam kategori terbaik.

satu:tukar kereta,tak sangka dh nak masuk setahun aku pakai waja.....ermmm setakat nie x bercadang tuk tukar keta lain lagik.... cukup la setakat ini..kecuali klu ada yg mau taja.kahkahkah.

dua:percutian penang, kenangan bersama acu,eric,fena,firz,rojer,jojie,ain tersemat dalam hati... percutian terbaik aku(ker?) yer la kott,sbb itu jer yg ingat,so itu yg terbaik bagi aku....kenangan kami menghuru harakan penang memang x boleh lupa,termasuk zoo taiping...kahkahkahkahakh..
ada apa kat zoo? ada monyet berkeliaran(fena nanti kita g zoo lagik yer)

tiga:fireworks2007,wahhhh sgt indah bagik aku..... bunga api+ iringan lagu sangat besh!!
bersama teman hid,yana,aidy,masz dan fena.kenangan fireworks berjaya berada dalam hati ku...

empat:jumpa alex balik, akhirnya aku dapat jumpa sesuatu yang ilang selama ini, iaitu azam.kami berkawan lama,punya cerita yg indah dan pertalian yg kuat....aku,azam dan mira...
3 sekawan yg selalu kasik kfc kecoh!!! kahkahkah..... dpt jumpa dia balik suatu hadiah yg x ternilai..

lima:rnp di lq, bagaikan konset mega setahun sekali,aku dapan mengumpulkan sebilangan kawan yg ramai di lq,berkumpul dlm tema yg sama,harmoni kami dapat dilihat....

enam:anugerah era, kenangannyer apa?kenangan nyer aku g naik genting ngan mira ber2 semata2 buhsan dok kl,dan g tengok anugerah era(thx banod,kasi tiket)dalam perjalanan mcm2 berlaku,tp alhamdulilah kami selamat sampai dan balik....sejukkk!!

tujuh:buat julung kali beraya kat melaka,dan ahli keluarga ku lengkap segala,semua ada..
so kira terbaik jugak bagi aku.... raya yg sempurna wlpun x meriah sgt!!!

lapan:open house,tema ijau+purple.... kecoh makanan x sampai abadi dlm hati...(sampai ada yg merajuk balik) gamat+kecoh tiggal x roboh jer.....itulah slogan paling sesuai tuk open house aku...

sembilan:buzday party, sesuatu yg sememangnya akan tersenarai dalam kategori terbaik ini... buzday aku.... sesuatu yg indah dan x dapat aku lupa untuk memory 2007....

sepuluh:Annual dinner celcom,weiiii masuk carta k!!hahahahah..terbaik dr celcom,terbaik untuk aku.....kenangan show momok sebenarnya membuat annual dinner kali ini aku x boleh lupa.... sampai masuk you tube,pastu di sekat....kelakar abis!!!!

sepuluh diatas adalah yg terbaik dr segala aktiviti aku untuk tahun 2007.....aku dah kata klu nak senarai semua aktiviti terbaik mmg penatlah aku menaip kat sini....so aku pilih sepuluh jer!!!
mari kita lihat senarai terburuk 2007 pulak....jom saksikan...

TERBURUK:

setahu aku terburuk sangat sikit yer..klu ada pun bab personal aku(x boleh kongsi) cuma apa yg korang nampak,itu saja yang x besh dalam kategori terburuk....yg mana korang x nampak biar aku simpan dalam diari terburuk 2007....yang x nampak kadang2 bab yg sama jugak,so korang memang boleh agak kan??

ermmmmm dalam bab berkawan 2007 hanya segelintir langau yg x kenal sangat aku buang dalam hidup aku....nak tengok muka dia pun dah x lalu,inikan nak tegur sapa!!sorry.......
tahun 2008 klu aku buat open house DIA x akan ku jemput!!!! perangai,lagak,sopan seorang wanita tiada.....siap mengutuk aku!!so haruslah ko duduk dalam kategori ini wahai insan kabret!!
korang x boleh teka kot siapa,sebab aku ngan dia atau ngan korang semua x rapat.... kecuali budak2 celcom lah....

kesihatan,terburuk rasanya demam selama 2minggu kot!! itu yg terburuk..... yg lain tue demam2 gedik dan selesema biasa....kadang2 semput tue datang so memang azab dunia ku..kena jauhi rokok!! selama mana yg bolehhhhh.....

So,kategori terburuk x der la banyak sgt yg boleh korang ketahuikan??hehehehheh kira okey la tue...harap tahu 2008 perjalanan aku lebih baik dr 2007.... harap aku tabah dalam mengharungi sepnjang 12 bulan berikutnya ini.AMIN...

happy new years 2008

1 Comments:

At January 15, 2008 at 3:29 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

bilalah nk p genting lagi kan???

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home