buzday party pheez

fashion rocks party......
bertempat kat The Zon kuala lumpur,buzday party 'sulung' dari faizal berjalan dalam suasana yang meriah. Bertema kan fashion rocks,so memang ramai dtg mengikut tema yg ditetapkan.

Malam buzday faizal telah dijalankan byk aktiviti(game).so mmg gamatlah kannnn..riuhh!!!!
dan x lupa besh fashion rocks of the year...(aku tokok tambah)hahahahahha....seramai 8 orang terpilih(termasuk aku)kahkahkahkah....thx faizal selit nama aku..klu x selit mau aku bunuh ko!!
Apa yg x boleh blah,kena catwalk and pemenang ditentukan oleh manusia yg berada dalam tue...So harus catwalk silang(catwalk pompuan) jadi sorakkan...mahu x mahu aku 'ON' jer buat semua itu...meniru gaya tyra banks untuk catwalk V/secret menggosot rambutnya,sorakan aku mmg besh arhh....(hanya yg tahu,akan tahu gaya yg aku buat)bukan buat suka2,tp meniru aksi sebenar yer!!hahahahah...dengan gaya itu aku bawak balik hadiah ditempat ke2...faizalllll i suka hadian no 2 tue.....kihkihkihkihkih....
selepas abis tue semua,kena buat show plak......atas pemintaan katernyer.....lagu gime more jadi taruhan...kahkahkah..lintang pukang dr segi posisi show itu tetap selamat dijalankan ngan jayanya....hahahahhah....

Abis semua itu,sesi pose bersama buzday boylah.....lalalalallalala...kami kan memang kaki pose... hahahahahhaha.....
Ucapan buzday aku tuk faizal,ermmmm semoga semakin berjaya dalam idup....murah rezki...enjoi ur life......and epy2 selalu dunia and aqirat..amin!!!
sekian ulasan aku tuk party faizal nie........malam tue aku ditemani fenna..wanita sulung dalam buzday itu!!lkahkahkahkah..walau ada sorang lagik wanita dtg,iaitu didi..tp klu setakat 5 minit mmg x terasa kehadirannyer...so feena penyeri dlm majlis tue......ermmmm thx faizal atas undangan kamu itu....tahun depan buat lagik k.....hahahahahahahha....

1 Comments:

At January 24, 2008 at 9:43 PM , Anonymous Anonymous said...

yes... mmg wanita sulong dictu....
mmm at least ada yang complete kat ctu.. heheheheh.. anyway thanx faizal coz jemput kami..walaupun cabutan bertuah feen ilang.. isk..isk..isk... feen tetap happy pada party faizal mlm tu... mmm for u syg u tetap vouge .. hahhahah request show kata nyer....heheheh bikin saham naik ker? mmm upsssss... pada faizal jgn lupe pakai hadiah yang we all kasi tu...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home