America's next top model 10

Episode 3: Make over

TERBAIK

Lauren: Walaupun tak selesa berkasut tumit tinggi,si lauren nie agak bernasib baik kerna posenya disukai juri.Pic pilihan juri kali ini menjadi milik lauren,so dia dipanggil dulu oleh Tyra.
so lauren terselamat untuk minggu nie.
Claire: wajah unik claire dan make over yg over untuk claire membuatkan dia begitu menonjol. warna rambut dan potongan yg pendek membuatkan pic claire kali ini antara yang terbaik.
TERBURUK

Dominique: Pilihan aku ini berkedudukan bahaya yer.Fuhhhhh sib baik terselamat untuk minggu ini.Maybe tyra rasa dia masih boleh tunjuk sesuatu untuk masa akan datang.kerna comment tyra dia masih belom nampak sesuatu yg wow dari dominique.
Allison: Antara yg berpengalaman dalam antm10 terkeluar awal.Merupakan model sebelom masuk dalam antm allison sudah menunjukkan bertapa bagusnya dia.Dengan sikap yg x pandai 'berterima kasih' allison mengigit jari(menangis) kerna terkeluar awal.Tuelah jangan bersifat kekwat depan mak hayam,kan tyra dah x suka.


Tiap2 minggu aku akan update cerita ANTM10 ini dengan ulasan 2 pic TERBAIK dan 2 pic TERBURUK. LAST call WAN saluran terkini ANTM10 anda. bye..

1 Comments:

At March 11, 2008 at 6:43 PM , Blogger Achu said...

padan muka ngan si allison tue.. kekwat sgt... byk experience laa kata nyer.. kuar trus dr antm10 tue kahkahkah

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home