America's next top model 10

Episode 5: paint

TERBAIK:


Stacy-Ann :tetiba suka sgt dicat kot,sebab itu dia antara yg paling byk cat kat muka dan badan melainkan peserta yg lain. dan disebabkan itu jugak pic dia antara yg terchantik skali.
Dominique: Akhirnya dipilih antara yg terbaik.Peningkatan yg ditunjuk dari minggu lepas dan minggu ini sangat bagus yer.Kali ini dia dapat menonjolkan wajah yg ayu dan sweettt. dan tyra sendiri sudah yakin bahawa dominique boleh menjadi supermodel yg berjaya(serba boleh). yeahhhh i like!
Claire: sekali lagi tidak menghampakan. dari minggu ke minggu pic2 claire sangat chantik yer... pilihan ke 3 aku ini tidak pernah mengecewakan.tapi kena berhati2 yer sbb ramai yg sedang meningkat skg. Go claire.
TERBURUK:

Fatima: sekali lagi mengecewakan.kali ini kesilapan ketiak yg x reti2 nak cover. klu putih x per, nie itam ,dah la itam x cukur pulak tue.very the x senonoh.huhuhuhuhu(buchuk)
Whitney: Tuelah bergaduh lagik ngan dominique ,kan dah x boleh nak fokus. hahahahha, kedudukan tercorot maybe boleh buat whitney lagik bersedia untuk masa akan datang.
Marvita: semustinya model bermuka askar ini antara yg paling tidak aku gemari. Entah bagi aku x ada yg hebat kat martiva. lebih sesuai masuk tentera jer.Akhirnya berkat doa(doa nieh) marvita tersingkir jugak! yes... tapi memang pic marvita minggu ini antara yg lemah dari semua.

LCW saluran terkini ANTM10 anda.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home