America's next top model 10

Episode 6: style of music

TERBAIK:

Whitney (grunge) :Disebabkan semangat ingin bangkit dari kegagalan minggu lepas,whitney telah membuktikan sesuatu yg diluar jangkaan.semangat cam nie lah kita nak. dan dengan itu model bersail XL ini telah dipanggil dulu oleh tyra. tahniah whitney.

Katarzyna (emo) : Best photo untuk episode ke 6. Katarzyna juga telah menunjukkan kebangkitan yang ketara. saingan ANTM10 kali ini sangat hebat yer. Mood emo yg ditunjukkan katarzyna sangat menjadi.
Dominique (folk) : Aku tak paham ngan Ed yang mengakatan dominique sudah terkeluar.kat mana dia tengok episode dominique terkeluar pun aku x pasti.Maybe selalu sms ngan tyra kot. Apa yang pasti persembahan dominique dalam ANTM10 semakin meningkat maju. Antara photo disukai juri dominique masih meneruskan perjuangannya dalam siri ANTM10 kali ini.


TERBURUK:

Stacy-Ann (house) :minggu lepas dia yg terbaik,sbb cat tolong selamatkan dia. tapi minggu ini jgn nak harapkan gincu pink selamatkan ko.hahahahahha(anti nieh). antara yg biasa2, stacy ann tiada yg menarik dapat tarik perhatian juri.sorry.
Claire (country) :Terkejut jugak melihat pilihan ke3 aku ini bottom 2. nasib baik terselamat dik kerna pic2 yang lepas claire tidak pernah mengecewakan. minggu nie jer. maybe tyra tak pembaharuan dr claire. ramai yang sedang meningkat naik.Rupanya dia nie gaduh ngan dominique mggu nie.patut dok bottom 2. menderhaka sgt.hahahhahahahha,membuatkan minat ku terhadap claire agak kureng skit dah. x per, sabar...sabar.....sib baik pilihan ke3.
Aimee (R&B) : muzik paling diminati ramai ini tidak dapat diterjelmahkan oleh aimee dengan baik. dok feeling beyonce la tue. berangan!hehehehehhehe...dan disebabkan itu maka aimee tersingkir untuk episode 6.Bye aimee.

pic dibawah ialah ANya pilihan ke2 aku dalam ANTM10. anya jugak menunjukkan dia konsisten. bagus anya.teruskan lagik..... ketiga2 wakil aku masih lagik ada dalam ANTM10. go dominique, anya dan claire. wish u luck.
Dengan ini maka tinggal 8 lagi peserta dlm rancangan ANTM untuk mengejar cita2 menjadi model terkemuka.sama-sama kita tunggu apa yg terjadi untuk episode 7 kelak.

LCW saluran terkini ANTM10 anda.

1 Comments:

At March 27, 2008 at 7:48 PM , Blogger Achu said...

acu nk cop Katarzyna (tue pn kalau xde org cop dia.. hehehehe)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home