buzday banod

TEMA: salji

Bertempat di Redbox SOGO tersematlah memori kami ber6 menyambut buzday banod.Bertemakan sajli(knp salji?)kerna dah buhsan nak sebut warna putih...so salji la senang citer.


So makin tua nie banod,cepat2lah carik jodoh okey..nanti dah tua susah pulak x da orang nak jaga... wahhhh boleh??hahahahahahha...kek nie cam sedap sgt(dari mata kasar) jika dirasa hurmmm sedap hingga tak terkata.(tak carot kan?)hahahahahahhaha....
Pada ari tersebut suara banod ala2 ado tapi x ado. so ingat bolehlah kami menyanyi ngan tenang. MAka TETAPI yer.... dia(iaitu banod) TETAP gigih mengeluarkan suara yg sememangnya x ada. So bayangkan lah anda semua bila Godzilla menyanyi...Tak ker pecah gegendang telingan seumat manusia dalam tue? huuuuuuuarrgghhhhh(cam tue bunyi vokal banod)hehhehehe...
Tapi dah kata buzday boy,mahu tak mahu senyum diluar sumpah seranah didalam. tak gitu shaf??hahahahahhahahahWalau apa pun kami ber6 tetap Enjoi yer.... kerna konsep layan melayan (ramah tamah) digunakan...yang penting banod nak g lagik... sebab x puas melalak dlm keadaan yg kritikal. aCu nanti kita g sesama k.


Disitu kami kembung dengan pelbagai air2 yg free.... tapi disebabkan aku jugak berada dlm keadaan nak demam hanya air suam jadik pilihan(sedeh)Akhirnya danny mengeluarkan suara emasnya, setelah dipaksa bertubi2.tp yg sangat teruja ialah shaf(hanjz sgt) hahahahahahah.....

Setelah selesai berjuang selama 3 jam dalam bilik tue,maka kami pun bersurai.Bersurai bukan nak balik tapi bersurai untuk ke destinasi seterusnya iantu dewan mppj. tapi sebelom g pose la dulu.
Kami ber3 memang kaki pose. tapi tetap x boleh lawan pose buzday boy yg sememangnya lentik itu suatu yg semula jadik.kihkihkihkih
shaf feeling2 solo sangat wajah nya.berkonsepkan baju baru yer masih bau kedai shaf tetap x menghampakan..hahahahahah..
Aku paling suka pose kat bawah nie. Banod ko mmg rita yg bergaya. very the america next top model. so klu minggu penyingkiran ko lah yg terkeluar dulu. so aku ngan shaf masuk final. hahah penat pose kami pun berangkatlah ke mppj.
Setibanya di sana (setelah kenyang makan) apa lagik kena beraturlah.. makcik banod kasi tiket.(thx)Teruja sangat sbb first time dpt tengok konset af secara live. konset pertama pulak tue.. besh2
hurmmmm ada kes kat situ(tetap nieh nak citer) kes pasai tiket. ingat tempat duduk boleh sesuka hati mak tiri jiran banod sebelah tesco belakang umah shaf(tetiba) boleh pilih.... tetapi kat tiket tue dah ada no kerusi. so dlm 6 tiket tue ada 2 tiket yg x sama nombornya. mula2 shaf dpt no kerusi pelik itu, maka tetapi sikap peka ngan sekeliling dia tukar ngan apau.(pandai kan?) di sebabkan itu maka berlaku telenovela kat situ...Nak cerita cam panjang sgt... pendek citer si apau duduk tempat VVIP. wahhhhh bayang kan sorang2 duduk tempat vvip....(pendek kan citer aku) so pepandai korang pikir okey!!hehehehehhe...
Hurmmm masa nak umumkan penyingkiran shaf ada tanya aku,cam nie dialog dia(lebih kurang)
shaf:'cik wan rasa2 sapa terkeluar'?
wan: 'yana lah siapa lagik! tak percaya? tunggu keputusan'.
entah kenapa jawapan aku bagik tue betoi....wahwahwah..mmg suara yana tue sedap.tapi aku kurang selesa .kurang selesa sebab apa?(entah,maybe x ada aura kot, atau sebab...........)rahsia
so mmg layak lah ngan nasib nya..apa2 pun suka nadia(sedap tul suara dia)

Hurmmmmm buzday banod berjalan lancar sampai kesudahannya.beshhhh betoiiii.... thx kepada banod,Esh(tuan kereta),apau,shaf dan danny.semua epy walaupun ada kemalangan kecik antara kawan2... hehehehheh biasalah tuekan.. nanti2 okeylh tue....so banod, EPY BUZDAY sekali lagik dari LCW untuk kamu.

TUNGGU buzday party bertemakan trafik light bulan 5 ini.

3 Comments:

At March 23, 2008 at 8:12 PM , Blogger terunadesa said...

carut i katenye..
mmg ptt la i teruja sbb sore danny kan mmg sedap..
tol x che wan?
hehee..

 
At March 23, 2008 at 8:25 PM , Blogger Achu said...

wah sronok nyer ualls.. rugi x pegi.. sowie ek banot.. x dpt nk menyambut hari jadi u.. kita g lain kali yek.. keadaan x mengizinkan..

 
At March 24, 2008 at 5:02 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

betoi mami..rita dh nmpak lama dah comb nak caras mami...bukan rta nak katalah..org yg dok kata....
huhu..arghh..ok acu..kita p lagik ek..ajak kekasihmu..aku tdk puas hati yer sore serak2 kering...
thanks uols...erm..wan..pic ni kecik ah..mana pic kita be3 (with danny)..bg ah kat photobucket ker..hehe..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home