Midvalley

BOWling TIme:

kul4 lebih x silap aku,umah aku digegarkan oleh 3 lelaki kat bawah nieh. uaaaaaaaaawww.. ngantuk,mereka plak kacau. dah la ujan sedap betoiii aku tito.heheheheheh..ajak g mid valley. cari barang acu serta g main bowling. lama sungguh x main kat situ....hehheheheeheh


Seperti biasa DIVA sorang nieh x terlepas.hehehheheh.. fenna plak terpaksa keja(cian) heheh, shaf feeling2 macho man kat situ.heeheheheheh. macho abis shafff.
Shaf lagik,yang sangat ceria selepas tumpas main bowling. bukan kata tumpas ditempat terakhir yer... terakhir selalu jadi milik ratu kita iaitu acu.hahahahahhahaha tumpas shaf disebabkan tempat ke3.. sebab sapa yg duduk ditangga ke3 kena belanja makan. yeahhhhhhh...sebab itu shaf gumbira sangat tue.
Disebabkan makan yang dijanji kan shaf itu kena tunggu gaji(kedekut) maka picnya dibawa terpaksa dicrop tanda sabotaj.hahahahahahaahha(pandai acu ambik gambar)
Apa2 pun memang besh,sebab skali lagik aku pegang gelaran juara. hampir2 dirampas oleh pemain baru kita iaitu amal.so kami pun bergegas pulang untuk tengok AF plak.
Mula2 nak g mkn kat ali cafe,tapi penuh...so baliklah sebab cik dayang manis jelita nak belanja pizza hut mulanya(tapi sgt hanjz cust servis pizza) maka tukar kepada KFC.sedap gak tue.... thx dayang.Makan2 KFC sambil tengok AF. legA sebab ika tersingkir... klu tak bernanah telinga selalu dengar dia nyanyi.

Kata2 akhir,Shaf ingat yer....kami akan ingat bilakan saat itu. saat makan bersama2 dimana shaf belanja. ingat yer...sesunguhnya tuhan maha kuasa.AMIN.

2 Comments:

At March 29, 2008 at 10:38 PM , Blogger Achu said...

amin...

 
At March 29, 2008 at 11:44 PM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

naper watak aku x de jugak walaupun berdekatan dgn peninggalan tetapku??
huhh!!!! aku sgt sentap!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home