pilihanraya

jumaat,7/3/2008 last kempen kat LQ.Bertemakan Angle Para-para Sakura kempen diawal permulaan berjalan lancar.(permulaan yer)hahahahahhahah.seperti biasa sebelum turun berkempen kami sempat pose dulu diluar kawasan adun Lq.Si shaf terlindung dibelakang kerna lari konsep tema...kahkahkahkah..dimaapkan sebab dia tidak tahu yer..tuelh lain kali nak turun tue kasi tau siang2....hehehhehehe sebagai ADUN midvalley shaf tetap meniru ikonnya shahrezat iaitu kepuk2 rambut yg maut...(rambut mahal tue)
Aku dan feena yg mula berkempen...hahahahahahahha kali nie lagu kat LQ cam haram jugak bunyinya...entah apa2 lagu si ivan tue pasang....x mesra telinga langsung.....so untuk naik kan semangat berkempen kita kena lebih aktif yer...tongkat ali 2 jug!!! kahkahkahkahkahkahkah..


Acu,feena dan dayang..time nie feena blom terasa nak tito lagik.....hehehehhehe..epy bersama2... dayang jangan cakap, epy selalu...acu pulak dalam sejarah x gersang dok mencari sesuatu yg boleh dijadikkan mangsa....mamat jakarta pun terus lupa nie.. klu tak,gigih mencari..atas bawah..kahkahkahkahkah..al maklumlah dah bahgia skg! alhamdulilah...hehehehehheh..........Setelah kena tongkat ali yang kaw,Adun Lq sudah siap sedia untuk tito yer..tuelh minum x ingat nieh....maybe penat sgt berkempen kat kawasan sendiri...hehehehheh..x per adun setiawangsa, adun midvalley,klcc dan adun kgsangan sedia membantu......
wahhhh sedap nie lena dibuai mimpi......maap kan dia semua..kerna dia sgt letih sampai tertito kat situ.....si acu yg gumbira bersama dayang yg ceria dan aku yg chumel(kahkahkahkah)
Setelah selesai berkempen,abadilah sebuah poster untuk semua.....memang besh malam tue.. sebab dayang turun sekali berkempen.dia selalu turun time aku buat show jer..tapi kali ini turun atas kehendak sendiri untuk berhibur.kenapa nk cakap nie, sebab takut nanti ada lalat2 kat belakang dok cakap pasal adun setiawangsa....Al maklumlah parti pulaukan...so memang ramai yg dengki!kahkahkahkahkah...dayang,fena,acu,esh dan shaf...... thx kerna turun padang berkempen.nanti kita berkempen lagi....
keluarga baru terbentuk disebabkan semua dah bersuara.......So majulah MALAYSIA gemilang...selamat mengundi..bye.....

6 Comments:

At March 9, 2008 at 8:44 PM , Blogger Achu said...

akhirnyer ciap gak blog berkempen di LQ.. kahkahkah..

 
At March 9, 2008 at 9:54 PM , Blogger Syaril said...

hmmm. ni la rupanya yg dayang ngan feena katakan semalam. katanya jgn lupa baca blog wan esok. dgn gigih feena mempertahankan bahasanya dia di perangkap. huhu. tak tahu la siapa betol siapa salah. tak berani campur tangan, kelah diri sendiri yg menjadi gossip. tehehe.oleh itu. kunci mulut. ;)

 
At March 9, 2008 at 10:01 PM , Anonymous deuxelmyra said...

mmmmm adun laqueen hanya menjalan kan tanggungjawab utk pengundi2 laqueen sahaja.... maafkan la adun laqueen kerana terlalu berkempen membuatkan smpi tertido nie... da tak larat sgt da....semua adun membantu juger utk berkempen mlm tu... terima kasih adun klcc, adun setiawangsa adun maintain kegersa---- dan adun midvalley... mmmm lagu2 nyer mlm itu mmg kurang menarik perhatian. itu yang membuat kan adun laqueen marah dan cuber utk memeriahkan suasana dgn tongkat ali pesanan adun klcc( celaka sgt kan tambah lagi 1 jug ) huhuhuhuhuhuhuh... malang nyer adun laqueen tersangat letih .. berenti berehat seketika.... dalam masa yang sama adun2 lain ambil kesempatan utk bergambar ar sebab tak sempat nak melayan adun2 tu ... maklum ar berkempen dgn pengundi2 laquennn yang sudah semakin ramai nieee.. alhamdulillah... semoga dicucuri rahmat ( mau kene sambar petir nie....)walaupun adun laqueen tak cukup tangan dan kaki melayan kerenah2 pengundi, adun laqueen tetap tidak menghampakan adun2 yang hadir utk bergambar walaupun setelah keletihan dan hanya dapat memberikan pose ketika tertido keletihan...sgt berterima kasih pada adun2 tu kerana sudi bergambar ketika itu ( lahanat sgt masing2 kan.... celaka... siap korang )... sekian sahaja coretan adun Laqueen buat kali ini... maju lah laqueen utk semua...
CHA...CHA... CHA.....

 
At March 9, 2008 at 11:29 PM , Anonymous Anonymous said...

hahaha party pulau ader yg dengki ker...ingtkan pulau ludah muka sendiri..aperpun bgus kempen tu..berjaya..

 
At March 10, 2008 at 1:23 AM , Blogger terunadesa said...

erm..agak sedey i dtg berkempen dgn tema yg salah..grr..nape lak ketua kempen x ckp awl2..apepn,soo the enjoy tgk adun2 yg mabok2 sampai kene tggl jap kt tepi pokok jmpe 'kawan'..hidop malaysia!

 
At March 12, 2008 at 5:28 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

ada kew dayang ituew??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home