rekod tercipta

ahad aktiviti: bermain bowling bersama rakan2 aku iaitu acu,esh dan shaf.kami g main kat ampang point.buhsan dok umah(walaupun tito itu besh)hahahahahha..........okey pic kat bwh ini adalah shaf yg terlalu confident tapi tetap x strike..tgk muka dia?poyo kan??? very the frust..
kahkahkahkahkahjah.....acu pula kali ini x duduk tangga last lagik....kahkahkahkah..klu tak dia pemegang carta tangga terakhir..tahniah acu kerna kuar dr kepompong ....hehehehehheheehe.......
Esh pula baling bola sgt slow yer...cam letak jer biar ianya bergolek tanpa kuar tenaga langsung... hebat u....heheheheheheh.....
kembali kepada cerita sebenar kenapa cerita ini aku nak letak.....hahahahahah ceritanya ialah selama nie aku xpernah lebih dr rekod aku iaitu 174jatuhan pin..so konon2 utk tahun 2008 nak lah cecah 180 jatuhan pin(skema betul ayat aku)...tapi entah apa2 keajaiban berlaku...aku keja strike jer....hahahahahahahaah sampai shaf kata nasib jer(dengki)......ciannnn dia iri hati....kahkahkahkah.......so tamatnya game jatuhan pin yg telah aku buat ialahhhhhhhhhhhh...
208 jatuhan yer... wahhhhh berbangga jap..terbaik setakat nie....... walaupun idaklh hebat mana at list aku pernah lepas angga 2 yer...208!! hahahahahahhahaha.......rasanya utk dpt buat lagi entahlhhhh tapi aku pernah buat.....so target pas nie ialah 210 jatuhan pin... beza 2 jer nie..kahkahkahkahkahkahkah..
pas abis main bowling,jln2 tetiba jumpa promosi maxis broadband......rm100 jer....terus ambik okey!!! sbb tuelh boleh on9 kat umah..teman casper nie.... inilah cerita pertama aku buat kat umah.....pas nie lagik byklah cerita2 aku masukkan.... hahahahahahahah....so tggu aja.... bye semua.......

3 Comments:

At March 3, 2008 at 4:17 PM , Blogger Achu said...

gumbira sgt.. yang kalah tue tetap laa kalah kan.. yang penting mak x jauh di tangga terbwah cam slalu.. kahkahkah... kepada en shaft.. Mana peginyer strike 3x nak buat... hehehehe... anyway crita nie masuk dlm sweet memories i bersama kengkawan rapat... avious....

 
At March 6, 2008 at 9:01 AM , Blogger celebi.net said...

This comment has been removed by the author.

 
At March 6, 2008 at 9:03 AM , Blogger celebi.net said...

gambar ko ngan acu ngan esh tu sgt comel ye harap maklum. innocent sgt! suke =)

-cece-

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home