America's Next Top model 10

Episode 7 :Fuerzabruta - Plastic Sheet Photoshoot

TERBAIK:

Fatima:Kejutan didalam air dari model pilihan firz. Fatima begitu teruja untuk minggu ini dan merupakan minggu terbaik darinya. walaupun ada isu bergaduh ngan si mulut puaka Lauren(yang memang suka bergaduh,dah ler jln kengkang dan ambik kopi fatimah siap maki2 hanjz sgt.), fatima tetap fokus dalam ANTM. Pic pilihan juri minggu ini membuatkan fatima dipanggil dulu oleh tyra. Go fatima a.k.a iman.
Dominique: menarik tertarik ko memang da bom....Dominique still terselamat lagik tuk minggu ke 7. setiap minggu dia semakin menonjol. Apa yang kurang ialah minggu ini penampilan dia di depan juri agak serabut mata memandang.(jgn buat lagik)hahahahaaha..pilihan pertaman aku ini masih menuruskan pjuangan dlm ANTM.
Whitney:hurmmmm walaupun aku x suka dia,tapi dia tetap chantik.Agak kesian kerna Go see ada yg x mo ambik dia sebab berbadan besau(kihkihkihkih) tapi dia tetap tabah.jika whitney berjaya tembus dlm top 6 atau top5 dia adalah antara model saiz 10 yang berjaya melangkah ke tahap itu. sama2 kita tunggu.
TERBURUK:

Stacy ann: Pemenang cabaran Go see ini tidak begitu baik di set photoshoot.Aku mmg x berkenan sgt ngan gambar2 dia. sebab biasa and tak berbisa .Still terselamat kerna maybe menang go see.so tunggu minggu depan.
Lauren: Akhirnya duduk jugak dalam bottom 2 tercorot. Dan pic paling buruk dalam portfolio lauren.Lauren yang selalunya berbisa ngan pic2 nya cam hilang arah dan tujuan. sib baik go see yg dibuat dalam berkumpulan.Cuba buat solo2 g, mmg x da siapa nak ambik.silap2 kersingkir.heheheheh....Apa2 pun kita tunggu go see yg solo.Adakah dia terselamat.
Claire: AKhirnya, tersingkir jugak primadona yang bergaduh ngan Dominique aku nie.hahahaha Aku sangat suka.(padan muka dia).Berlagak bagus claire hilang fokus tuk kali ini.Tuelah jgn bergaduh,kan aku x suka ko.hahahahahha. pilihan ke3 aku nie tersingkir jugak.Tak perlah janji ada 2 lagik meneruskan perjuangan.bye2 claire.permergian mu ku sambut gumbira.


Anya: pilihan ke2 aku ini semakin menunjukkan model sebenar.maybe boleh berjaya sampai top5, anya ku lihat ada potensi untuk bergelar juara ANTM10.sama2 kita tunggu.

Musti korang tertanya2 kenapa aku benci ngan claire,whitney dan lauren.senang cerita mereka dengki ngan dominique aku. so sorang dah OUT. tinggal 2 lagik. kita tunggu sapa plak kuar minggu depan.

1 Comments:

At April 4, 2008 at 2:55 AM , Blogger Achu said...

padam muka si claire tue... acu pn suka dia terkeluar.. hahahha... seronok nyer...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home