America's next top model 10

Episode 10:COVER GIRLS

siri paling kelakar dalam ANTM10. hahahahhaha. Kita boleh lihat pelbagai loghat(dialog) yang pelbagai bentuk bunyinya. Ada bunyi cam cina jinjang, jepun mati, mexico gila dan macam2. cover girls commercials juga cara membuang model chantik tapi kayu. Aku rasa korang musti tahu siapa terkuar. Jom kita saksikan.

TERBAIK:

Fatima: welcome back fatima! vouge. fatima kembali menyakinkan peminat2 dia bahawa dia bukan model calang2. Cara percakapan yg sweet, fatima antara yg terbaik melakukan cover girls commercials. Go klon iman.
Katarzyna: Kali nie katarznya lebih yakin didepan juri. tegur juri yg sebut namanya salah, katarznya di bahan oleh ms.JAy. 'katarzyno,katarzeyna,yg paling besh ms jay sebut kazaztan.hahahah.... Hambik ko!! sib baik dia nie melakukan dengan baik. go Achu. (tetiba)
Anya: model pilihan ke2 aku ini menang cabaran tuk kali kedua berturut2. yeahhhhhhhhhh.. whitney dengki okey! sesuai ngan muka ko!! gemok! hahahahahahha . commercials anya tidaklh baik, tapi dia kelihatan seperti super model(kata juri okey)..... go Anya.
Dominique: commercials paling kelakar untuk ditonton.hahahahhaha aku pun gelak terbahak2. Dah tak dengar italy punya bahasa,tetapi cina yer, dominique tetap 'REDAH JE'. semangat yg kuat itu dominique juga dipuji juri. Confident u allsz. Aku juga bangga sebab aku letak dominique sampai top 5, dan akhirnya dia berjaya. Yeahhhhhh......(tak malu aku)
TERBURUK:

Whitney: Pompuan mok-mok ini duduk bottom 2. hahahahahha. dia nie okey, tetapi terlebih 'gedik' masa commercials . Gedik nak mampos. confident 'BAIK PUNYEEE' tetapi hampeh!!
So sesuai. Model plus10 pertama pergi oversea. dan model plus10 pertama duduk TOP 5.(wauuuu menarik untuk diperhatikan)
Lauren: Model kayu ini akhitnya TERSINGKIR. Yeahhhhhhhhhhhhhhhh. let's party!!!!! Tak payah tunggu Go see, lauren terpaksa akur ngan strategi tyra mengeluarkan dia time cover girls commercials.(sebab semua model kayu kuar time go see) So demi kelainan lauren kuar time commercials.hahahahahhaha. sesuai.
Hurmmmmm saingan Top 5 sangat kuat. Tetapi aku rasa Anya terlalu kukuh di ANTM10 kali nie. Yang lain masih samar2 bayangan.(aku rasa ler) So sangat teruja untuk menunggu episode akan datang. bye semau. Yang penting model pilihan aku Anya dan dominique masuk top5.(cool)
Tak pernah tersasar model2 pilihan aku nie. bagus2.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home