cha..cha..

JUMAAT: rutin biasa bersama teman g berhibur,melepaskan tension dan cha..cha kuarkan peloh. hurmmmm tema kami ari tue ialah bebas. heheheheh sekian lama asyik bertema jer(buhsan gak) so tema bebas lah pulak. yang penting aku dan amal seksi. dan achu sgt biasa(why arhh??) hehehehhehe..apa2 pun permergian kami ber3 ker sana di sambut bagaikan tetamu VVIP yer..hahahahha terasa cam selebrity sgt. Entah kenapa ramai plak yg dtg berlaga2 pipi. Dalam erti kata lain sgt epy, walaupun ber3. moral kat sini berhibur nak epy x semustinya g ramai2.hehehehhehe... sejarah aku,achu feena berulang lagik. tp feena di gantikan oleh amal.




Gembira nya aku kali nie cam lain macam sikit. gembira sambil mencuci mata. cuci jer supaya bersinar dan bersih berkilau2.hahahahahhha.. julung kali si sham(abg botak cece) dtg tegur.. tanya mana cece? alahhhh so sweet.... huhuhuhukkkk cian dia cece x datang.

Amal(wahhhh baju lampin acu) bersama acu(wahhh baju apakah itu?)hehehehhe tetap ngan aksi2 mnja mereka . dari club sampai ker pelita. senang cerita dimana2 saa'ja mereka pi, aksi 18sx x akan terlepas.hahahahhaah. sib baik malam tue MAKSU jadi penyeri. dari mula sampai abis maksu nari2 ngan kami. thx maksu. syok sgt nari sesama yer. yg penting dpt pertua cam mana nak nari ikut rentak lagu. belajar tau.hehehehhehe...
EHH...siapa nie?hehehehheheh kenalkan dia adalah kwn achu. namanyer AIMAN(bukan aiman x kesah yer). muka aiman cam achu skit2. baru perasan... tapi chumel skitt dr achu. macho lebih dr achu.(achu nama ko sgt glam tuk rencana kali nie)hehehehehhe. jumpa saat2 akhir nieh time nari kat bwh.so aku ajak lepak pelita sekali. so mereka join....
Dalam dok lepak2 datang pulak geng2 gagak itam(wahhh ganster nieh) hehehehehhe, datang geng2 firz yg tiada tempat beradu . so sib baik meja kami luas dan lapang. so boleh join sekali.So tengok muka achu mengambar kan sesuatu yg jelas untuk di perkatakan.(achu lagikk??)hahaha..
Apa2 pun kami sgt epyyyyyy.. Sesangat yer! lama x jumpa si shaz nieh. last jumpa rasanya time g penang dulu kot... so dpt jumpa balik....sib baik bwk aiman,klu x bawak musti x lepak sekali. kihkihkih(jahatnya aku). Yg penting cha..cha.. tuk minggu ini sgt berpuas hati yer. Achu.amal.me abadi bersama..lalalalalalallala...



SABTU: tuelh akibat jika akak aku x turun club ari jumaat. sebab apa? sebab dia akan ajak aku g club ari sabtu.hahahahahahah. Bertempat di rumJUNGLE maka turunlah ahli2 tarzan yg ensem2 dan jelita2.hahahahahahahhahaha..besh gilo cha..cha bersama adik aku tika dan laki dia ali(syaitan sgt).
Nieh ha akak aku dan adik aku. tika seperti biasa mmg seksi(ala2 jane lah kan)akak aku pula feeling2 britney pakai skretttttt pendekkkk( im slave 4 you sgt) .pertama kali pakai plak tue.. hehehehhe sesuai lor.. nanti pakai lagik...
Seperti biasa pose aku selesai bercha..cha x boleh lupa. hehehehhehe...
Yang penting cuti aku yg lepas mmg memenatkan dan besh sesangat. jumaat bersama teman. sabtu bersama family tercyg.

1 Comments:

At April 7, 2008 at 2:02 AM , Blogger Achu said...

yesszzz.. besh giler chacha bersama..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home