Lepas gian

Akhirnya semalam dapat gak g IKEA. Yahooooo..... sebenarnya lama sudah gatai tangan nak g situ.Hurmmm besh shooping situ, lapang dada boleh beli barang2(semak lah umah aku) hahaha. Aku g ngan firz. balik keja , terus balik umah siap and terus kuar. sib baik ikut jln belakang, jalan x jem. so dalam kul 7 dah sampai IKEA. Apa yang besh , g IKEA bukan ari minggu ialah, tiada orang. Memang besh and puas hati. Boleh golek2 serta buat huru hara pun x ada siapa nak kesah.hahahahahhaha( klu gila buatlah) Puas tak dapat digambarkan, penat pula jgn cakap hanya yg esa tahu(gitu).hahahahhah. pas selesai shooping2 kami bergegas pulang. Kenapa bergegas? sebab ari selasakan UGLY BETTY. tak boleh lepas citer tue.hahahahhaha. Tak perlu bagi tau aku berabis berapa kat situ shooping dlm sejam jer nieh. cuba shooping dari pagik, mau aku balik naik lorik.(wahhhh menipu sgt).

Apa2 pun thx firz, sbb g IKEA. YEAhhhhh lepas gian aku tak terhingga. Pas nieh nak shooping buzday feena pulak.Matilah. itu lagi dasyat pembelanjaannya.hahahahahhahah.. bubuy!!!

1 Comments:

At April 23, 2008 at 5:09 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

tahun 2009...aku akan lunch, ponteng kijer n akan muak kat IKEA zoa opis aku pindah kat area situh..betul2 depan Cinelesure..
adesssss....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home