opah VS congkak

ISNIN: Hari nie kami ber4, iaitu aku,faizal,fenna dan dayang g tengok congkak. Dayang g tgk citer hantu?? biar betullll?? percayalah ianya benar belaka.hahahahahahah. susah gak mula2 nak pujuk minah penakut nie, tapi akhirnya guna kuasa 'veto' aku berjaya.

Hurmmm seperti biasa popcorn jangan lupa.hehehehehhe. Dayang yang boleh hidu aku nak ambik gambar. siotttt jer.. yg lain pose buat2 tak tahu. konon2 candit lah... gigit jari yer bang? hahahahhaah...
Apa yang boleh dikatakan, memang mereka ber2 nie kuat jerit. hurmmmm sabar jerlah. Citer nie agak kurang seramnya dari 'jangan pandang belakang'. Bagi aku jangan pandang belakang lagik seram dari congkak. So pergilah beramai2 menonton yer. pompuan mengandung boleh jer g tengok. itu semua strategi david teoh untuk mengatakan citer congkak itu seram. tapi nan ado.
Cuma besh lah, boleh layannnnnnn.....
Dayang punya kesah:hurmmmm sebelom mula, dah kata nak semput. jantung bergerak lajulah, macam2 lah merungut. so korang bayangkan klu citer dah start.hahahahahaah.... huru hara. Baru buka pintu dia dah 'jeritttt'. sapa nak jawab? hahahhhahah.. klu part jerit jangan katalah, memang baris kami paling bising.hahahahhaahhaah.... tipulah kata aku x jerit kan... so baris kami mmg riuh giler.
DaYang ko memang opah yang seksi. hahahahahah. nanti kita g carik bijik getah k.boleh main congkak.haahahahahahaah.



AHAD: karaoke mood.
aku klu ada masalah jiwa, kat sinilah tempat luahkan nya. aku ajak firz g, teman aku karaoke. tensi lor... masalah apa? masalah jiwa kacau. hurmmmmm, so g la ktv ampang park.







Hurmmmm mamat nie tekun pilih lagu. hahahahah. aku karaoke ber2. Dayang dan feena OTW katernya. so sebelom mereka sampai baik kita melalak dulu.

Hurmmmmmm walaupun dalam keadaan batuk dan tiada sgt suara, cik feena, ehhh silap puan feena tetap tekun menyanyi yer. bagus2. tak rugi ajak.hahahahahah.

Tetap dalam sejarah dayang melontarkan vokal emasnya. fuhhhh mmg cam ruminah sidik bila nanyi.(ehhh ruminah sidik itu bukan opah ker?)hahahahahahah... jgn marah dayang nanti kena sumbat ngan congkak.hahahahah. so dayang pas nie ko memang boleh nanyi. jangan malu2 ngan kami tau.hehehheheheheeh..


ari cuti yang lepas, aku banyak rehat2 kat umah jer. nak kurangkan serabut. so relex2 jer kat umah. layan af pun sorang2. huhuhuhuhu.... ari minggu yang lepas, kelibat acu tiada bersama kami.Dia memutuskan utk bersama2 yg terchinta. so x per, sbb skali skala apa salahnya. tapi klu selalu, maka bersedialah untuk dicarut dan di doa oleh kawan2. hahahahahahha..

4 Comments:

At April 22, 2008 at 12:57 AM , Blogger Achu said...

ahhaha... besh nyer g.. rugi x ikot sma... huhuhu.. wah g kok ari ahad lepas.. eeerrmmm..

 
At April 22, 2008 at 6:36 PM , Blogger wan khairy said...

ahah g kok ahad lepas achu. nk ajak tp takut cam achu nk jimat2 kan...
so g kami2 yg buhsan nie...hihi

 
At April 22, 2008 at 6:48 PM , Anonymous deuxelmyra said...

mmm seronok giler tgk wayang walaupun keadaan yang ujan jam dalam klcc... huh.. dalam klcc ye kawan2. ku gigihkan juga utk tgk congkak bersama2 housemate tercinta. wan tersayang san faizal tergedik... hehehehehehh tanyang...tanyang... tanyang... itu lah kalimah agung yang sentiasa kitorang dengar kat starbuck sebelum masuk wayang... nak tau kene tanyer faizal.... hahahahahahaha... mmm sementar tunggu dayang tu layan ar borak dulu. bile dayang smpi we all terus pi wayang... mcm dalam gambar ar... pose dulu kawan2 yer.....heheheheh...akhirnya wan berjaya juga memujuk cik dayang kiter..sgt best dapat bersama kengkawan... mmmm takper ar achu lain kali kiter pi lagi k... tgk citer pochong plak.... yang penting pagi tadi dayang bangun awal kul 5am kata nyer... takleh tdo.
kes karaoke tu pun kebetulan feena baru jer balik keje... sakit tekak batuk ttp ku karaoke gak... ye ar... baru nak baik karaoke... baru nak bail rokok pulak...
mmmmmmmmmmmmm... yang penting BEST KARAOKE WALAUPUN SAKIT TEKAK.. thanx wan coz karaoke feena tak bayar pun... hehheheheh

hehehehehe teringat opah... hahahhaa.... sian dayang... maafkan aku kakak

 
At April 23, 2008 at 5:10 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

Nak tanya...
Dayang tuh nyanyi ker merungut??ekeke..
Aku suka nenek pandai terbang dalam congkak...tapi..
teknik CGI dia kantoi..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home