pizza ohhh pizzaaa...


Jalan2 Makan-makan: kali ini bertempat di pizza hutt. feena plak bermurah hati tuk belanja kami ber4 makan.(termasuk dayang wlpun x der).makanan dia telah dibungkus yer.heheheheheThx feena. moga2 murah lagik rezki.AMIN. Memula g sg.wang cari baju MERAH untuk buzday hid. akhirnya jumpa gak.Tunggu kemunculannya. Tetap x mo kalah kan?? Abis shoopingggg kami bergegas pulang untuk makan pizza. Lapaq dah nieh...huhuhuhukkk




Nie lah cik feena(cik ker?) cik lah, x nikah lagik kawen jer sudehhh.hahahahhhah tuan empunya diri yg bermurah hati tuk belanja kami makan-makan.heheheheheh.. sedang memilih apa yg sesuai dimakan.makanan yg di oder habis yer..hahahahahha
Si Achu still lagik ngan tradmark giginya.di mana2 saaaja... Agak seksi dikala ujan sedang turun, achu dtg ngan selamba...hahahaha..bulu tangan gerun!!
Si shaf hampir di tinggalkan, sebab balik keja lambat. tapi maybe rezki dia akhirnya sempat jugak... Makan sangat banyak, diet selama ini sia2 yer.. maap shaf, tapi itulah hakikatnya... lagik pun x nampak pun perubahannyer. Baik makan jer k.hehehehheh.

Hurmmmmmm kami x dapat dipisahkan ngan sesi pose. dimana2 saaaja tetap sempat pose. inilah kenangan kami bersama2. luv u frendz.... kamu penyeri dikala aku sorang2. jom tengok menu2 kami....
kepak ayam: lazattttttttttt kan...hingga menjilat jari jemari....
Pizza....... nyum.nyum.nyum. kenyang sgt... shaf paling byk makan pizza....hahahahahaha sebab lama x makan kot, sebab tue cam lapakan(free kan) hahaahahhaahah...
Ais cream,lazat. yang penting aku dan feena dapat curi biskut tue dulu.. sedap.hahahahaahahah pencuci mulut kami berempat. selesai makan kami bergegas pulang sebab Ugly betty(fav.movie)
Nie lah sisa-sisa makanan yang memang menunjukkan bertapa kami nie bukan pembazir.hahahaha licin yer, habis semua makanan. tinggal coke jer skittt sebab aku x boleh minum ais. masih batuk2. so kena kawal minum.

Thx sekali lagik untuk cik feena kita, kerna belanja kami makan pizza. Setelah sekian lama tak jumpa, al maklumlah semakin jauh(kata bahgia) so kami semua paham.Cuma ingatlah yg terindah itu datangnya dari kita2 yang sekepala.Tak mungkin boleh ada pengganti walau cam mana cara sekali pun. Walaupun sudah tidak seperti dulu, tiada apa2 yg dapat memisahkan kita. Wahhhh tetiba jiwang satttt.Harap kehadiran yang baru lebih bermakna untuk masa akan datang.AMIN.

* tunggu kemunchulan poala braco dan carlos danial jumaat ini.

2 Comments:

At April 9, 2008 at 3:52 AM , Blogger Achu said...

wah.. paula braco laa ngan daniel... geli plak dgr.. neway thanks feena blanja kitaorg makan... jpa2 slalu laa kita yek..

 
At April 13, 2008 at 3:06 AM , Anonymous deuxelmyra said...

mmm semoga murah rezki selalu..utk kawan2 gak kan.. hehehehehe. na takkan lupe kawan2 walau berjauhan atau pun sukar utk bertemu.. tanpa kawan2 hidup ku takkan bahagia... itu mmg betul... tapi kadang2 sedih mengenangkan kiter takkan dapat apa yang betul2 kter mahukan dan impikan. dalam hidup ini mesti ada pilihan.. yang mana satu yang perlu didahulukan...mmm tak mengapa.. biarlah diri ini yang mengetahui nya...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home