single


Jumaat: seperti biasa aktiviti setiap minggu.hahahahhaha. Tapi kali nie konsep single telah diwujudkan. Kenapa? kerna aku memang single. Dayang rasanya sentiasa single. Dan achu julung kalinya g club single(lega kerna tiada aksi 18 sx). So yang mana x da korang paham2 lah mereka sudah tidak single lagik. hahahahahhaha. Yang mana ada, itu lebih utama skg dalam hidup aku. Kerna aku amat memerlukan mereka.hehehheh(walaupun achu dh tak single) dia tetap bersama2 ku.




Hitam itu keunggulan. Tak rancang pun nak pakai warna nie, tapi dah cam kebetulan pulak. Hahahahaha.Dalam kul 12.15 kami sampai. masuk2 dalam tue aku perasan kelibat wanita berambut kembang(ala2 nadia) rasa cam kenal. rupa2nya memang kenal., timah!!!!! hahahahha.. dia dtg ngan b dan sapa entah sorang lagik. So dari mula sampai abis kami nari sesama. Atlist ada 6 geng single malam itu. Achu seperti biasa tak ada mood nak nari. kenapa? kerna maybe tiada amal. maybe tiada tongkat ali. maybe takut tuk menggedik. hahahahah. Spy ramai katernya.Dayang pula lambat charge tenaga.hahahahahha. tapi dia memang tetaplh menari, step jam, zapin tak boleh lupa.hahahaha.
Aku???? hurmmmmm x ada yang menarik selain menari sorang2 dan layan kawan2 yang ada.Yang penting lq ada elton john berangan. Memang berangan habis, show dia buhsan nak mampos. Tak ada pun tak per. sorry elton, aku x suka show ko!!hahahahahahh.... sib baik nyanyi 3 lagu jer, klu banyak mau kena baling gelas dari atas ke bawah(berani ker?) berani lahhhhhh, berani cakap je!hahahahahha.. nanti klu buat terus aku x boleh masuk lq. hahahah.

Abis club, seperti biasa lepak pelita sat tuk makan2. Apa yang menarik kat situ? aku dibahan tiba2. hanjz sungguh dayang!! muka aku tak merah okey. seperti biasa saja. Korang musti tertanya apa sebabnya nie kan??? biarlah rahsia. boleh ker? Abis makan kami pun pulang sebab achu keja pagik. masa nak balik dayang jadi perhatian....(dayang ker???/) hahahahahah...


SABTU: 'The Ship dilanda todak'. hahahahahaha, drama sungguh tajuknya.Aku kuar ngan akak aku dan kawan2 dia g the ship. First time masuk sebenarnya kat situ.Besh jugak wlpun kecik. Ada artis, dan live band. hurmmmm layan. live band ada 2 pulak tue. tapi live band yang pertama paling besh.




Melayan kawan2 akak memang gila aku dibuatnya. Dia malam tue ala2 primadonalah konon, sebab pompuan 2 orang jer, yg lain semua laki2 saiz plus10. Aku sorang jer plus2.(tetap nak jugak)Apa pun memang besh. abis the ship , kami sambung lagik. sambung lagik??//
Ahah, g club mana entah, kat pj. Aiyoooooooooooooooooo........ sampai kul 5 lebih kami kat situ.
Abis sudah aktiviti memenatkan, kami g makan pulak. kat mana? mana lagikkkk, pelita klcc lah. Kul 5 lebih sampai, apa pun x ada dh. Tinggal nasi putih dan lauk2 jer. nak tak nak, kena jugak makan sebab lapaq giler. Dalam kul 6 gerak balik umah. korang bayang kan???





AHAD: Rasanya aku g mana ahad???/ Haruslah tito sepanjang masa. hahahahhahaha. Lepak kat umah jer. Rehat2 kan badan. Esok keja pulak. terasa kejap jer cuti, mau tak kejap aktiviti tak putus2. hahahahahaha. Yerlh dok umah pun buhsan gak. bukan ada sesiapa pun. so bye semua...

2 Comments:

At April 28, 2008 at 5:28 AM , Anonymous Anonymous said...

SINGLE...mmm status yang paling best dalam hidup ku... maafkan hamba en wan oi... hamba perlu teruskan pekerjaan di waktu malm sehingga pagi... huhuhuhu insyallah "jikalau aku" eh tetiba ezlyn plak hehehheehh. mmm smbg balik.. jikalau dapat berambus dari celcom yang kusayang nie secepat yang mungkin setiap minggu kiter akan ke LQ tercinta bersama k... heheeeheheh... amin kan tau... mulut en wan nie kan masin walaupun agak pedas sesekali kan...... :p mmm en wai menari sowang2 ker? this frid cik feen teman kan k...menari puas2 hilangkan tension... kat pelita cik dayang yang jadi perhatian ker? tapi inf yang dapat kat i lain nie... mmmmm napper cik wan yang blushing2 nie... betul gak sapa yang jadi perhatian sebenarnyer cik wan oi.,...... renung2 kan lah kawan2... walaupun di LQ menari sowang2 tapi di pelita masih ada yang menjeling manja dengan harapan ??????? mmmm semoga hidup sentiasa gembira dan bahagia bersama rakan2 tercinta.... cayunk kamuk... love all my friends.....

 
At April 28, 2008 at 11:24 PM , Blogger Achu said...

hah... sapa yang menjadi perhatian malam tue hanya acu ngan dayang je yang tau.. nak tau knape... eeerrmmm cik wan leh ker nak gtau nie..ooppsss.. tercakap plak... hahaha...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home