America's next top model 10


Episode 11: A Renaissance women

Episode penuh mengejutkan. Dimana model pilihan sepatutnya boleh g final terkeluar. kenapa boleh jadi begini? dimana silapnya? apa yg dicari tyra? motippppp??? mari kita saksikan sedikit ulasan tentang episode ke 11 nie.






TERBAIK:

Dominique: Mengejutkan!!! setiap minggu dominique sentiasa menunjukkan sesuatu perubahan yg ketara. Antara yg terbaik saat2 akhir nie, tyra agak terkejut ngan kebolehan dia. Dominique kamu memang boleh g final JIKA maintain. Apa2 pun, seronok dapat melihat dia ke top 4.
Fatima: Aku rasa dia adalah pencabar anya sekarang. Semakin menunjuk taring, fatima punya clasz model yg hebat. fuhhhhh melentok sgt tue. cool.
Anya: pilihan aku ini antara yang diletak sebagai model pilihan akan beraksi di runway italy. Anya adalah model yang sentiasa dan punya gambar yang chantik. Teruskan maintain, jgn leka takut pas nieh ada kejutan lagik.
TERBURUK:

Whitney: Aku hairan si mok mok nieh masih tyra simpan. motip????? setiap minggu dok bottom 2, tyra masih lagik menaruh harapan kat dia(zaiton sameon sgt). Harap2 minggu depat tersingkir yer. Adakah dia bakal dinobatkan juara ANTM10? klu ia, mmg tyra saja buat drama.
Katarzyna: model pilihan achu ini tersingkir yer! suatu diluar jangkaan semua. Antara pencabar Anya, aku rasa dia tak sepatutnya kuar wlpun pic dia kali nie teruk.Maybe pesonality dia kurang membuatkan dia tersingkir.Aku dah bajet dia dan anya bakal beraksi di runway, tetapi tekaan aku meleset yer..

So banyak yang boleh diperkatakan dan direnung. Tyra mahu sesuatu yang unik mungkin. Yang belom ada dalam sejarah ANTM. Antara Anya, Dominique, Fatima dan Whitney aku rasa mereka semua punya ciri2 berbeza dan belom ada dalam ANTM. sama2 kita tunggu episode akan datang. Apa2 pun model2 pilihan aku masih ada. Go Dominique dan Anya.

2 Comments:

At May 2, 2008 at 12:27 AM , Blogger Achu said...

hanjz nyer..pilihan aku terkeluar.. nie msti tyra marah giler pas si Katarzyna sound diorg.. huhuhu.. centap nyer.. baru nk final ngan pilihan wan & pak tam..

 
At May 2, 2008 at 1:38 AM , Blogger wan khairy said...

sabaq achu...
pilihan wan ada 2 org..
so sama2 kita sokong k.
hehehehheh...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home