America's next top model 10

Episode 12: paparazzo

Anya: Model pilihan aku ini masih meneruskan perjaungannya dalam ANTM10 tuk kali nie. Bakal ditabalkan juara(maybe), anya ternyata sukar digugat. Tak sia2 aku pilih dia.Fuhhhh lega.
Antar pic terbaik, anya dipanggil dahulu oleh tyra. So tak sabar tunggu final minggu depan.

Whitney: Drama Quenn mok mok ini ternyata masih terselamat sekian kalinya. Hanjz! Tekaan aku tak salah kali nie, dia saja dikekalkan tyra sampai shoot cover girls.(sebab x der model mok mok lepas sampai top5 atau top 3) so, konon2 sejarahlah.Aku harap dia tak lepas sampai top 2. klu ia memang azab.tak sukaaaaaaaaaaaaa.
Fatima: ternyata dia x payah dok bottom 2. Tapi saja nak selamatkan whitney, tyra letak dia bottom 2, supaya x nampak sgt drama yg mereka buat!( Aku nampak okey!!) fatima ternyata persaing Anya selepas katarzyna terkuar. so dia selayaknya bertarung di runway nanti.
Dominique: Akhirnya perjuangan dominique berakhir disini.Tersingkir di minggu ke12, selayaknya dominique harus berbangga sebab dapat kekal setakat ini. Model pilihan aku ini ternyata tidak mengecewakan aku sepanjang ANTM bersiaran. Sentiasa memberi sedaya upaya, melawan muka drag queen tue, dominique membuktikan dia jugak punya Aura lembut dalam wajahnya(minggu nie jer terjejas, klu tak musti top3) Tapi dia fenomena bagi aku tuk wanita2 berwajah maskulin.
TRIBUTE: Datangnya yang terbaik kenalah berkerja keras. Ianya tak datang mudah. Setiap pengalaman jadikan ia bekalan dimasa mendatang. GO Dominique. Draq queen of the year dalam sejarah ANTM.

Tak sabar nak tunggu final minggu depan. Tak sabar nak saksikan runway yg grand (aku rasa). so sama2 kita tunggu keputusanya. pilihan aku tuk runway, Anya dan fatima. Dan pemenang pilihan aku semustinya model yg aku cop dr mula2 ANTM memperkenalkan mereka.ANYA.
Go Anya.

2 Comments:

At May 8, 2008 at 7:48 PM , Blogger Achu said...

wan.. kali nie tension gak... si tyra tue da giler rasanyer.. dia g simpan si mok2 tue nak buat pe... wah begitu setia kat dominique... buat tribute utk dia... wonderful.. hehehe...

 
At May 8, 2008 at 11:50 PM , Blogger wan khairy said...

setialah achu...
dah kata pilihan...
so tak per anya masih ada..
and dominique telah buat yg terbaik..
cuma drama tyra menghancuskan dia dan katarzyna.sabar k!!
go Anya....balas dendammm...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home