America's next top model 10

Episode final:Cover girls

Whitney: Vouge.superb. wajah whitney memang tak boleh sangkal lagik memang chantik.( wajah jer) . Aku berpuas hati ngan gambar whitney yang nie.....

Anya: setelah potong rambut skittt, anya ternyata sangat jelita. bentuk muka idaman wanita. perhhhhh, siaplah org kata. go anya.
Fatima: perjalanan klon iman ini terhenti di shot ini. dia tersingkir di top 3. Apa2 pun photo dia jugak tidak menghampakan....

Episode 13: The winner is.........

OMG!!!! itu jer dapat aku cakap setelah dapat tau keputusan ANTM10 pagik tadi melalui buddyTV. Klu aku terkejut korang musti tahu bahawa Anya tewas. huhuhuhuhu... sesungguhnya Tyra kali nie memang celaka lahanat, tak sedar diri dasar model gemokkkkk... tetap nak pilih bulukan Gemokkkkkkkkkkkkkkkkkk.. Tetiba emo.hahahahahah. Aku ingatkan ANTM9 adalah yang terburuk pernah dilahirkan tyra, tapi tidakkk yer... ANTM10 paling laha pernah dilahirkan tyra. Tahu ler nak naikkan model gemok, tapi bukan whitney yang sering kali duduk bottom2 paling banyak dan menang??? MOTIP? sedangkan ramai jer yang konsisten dan lebih bagus dari whitney terkeluar satu-satu. Dari situ aku dah tahu drama tyra , yang nak bagi si whitney mok mok tue menang. Anti gemok aku skg.

So apa2 pun tahniah whitney, kita tengok jerlah perkembangannya dalam dunia top model ini. adakah boleh hidup? atau dia bakal kurus jugak nanti? sama2 kita tunggu. Anya, apa2 pun aku tahu ko bakal jadik cam chantal yg akan dapat banyak job kat luar sana. Aku tetap meminati mu. Tyra ko sesungguhnya memertabatkan model gemok, sebab ko pun gemuk. Tahniah.
RUNWAY SHOW: wauuuuuuu VERSACE. runway season jaslene lagik malatop. Tapi dari segi pakaian Season 10 paling Vouge dan chantik. ternyata dress versace sangat Elegen.

Anya: Sangat play save. maybe gementar, catwalk anya idaklah azab, tapi selamat. Sib baik wajah dan dress yg dia pakai sgt chantik. Tetaplah dapat dress yg susah cam chantal dulu, drama tyra sangat menjadi. Apa2 pun Anya tetap juara dimata kami semua. (peminat ANTM)

Whitney: catwalk penuh tenaga. dapat rasakan gegaran seekor badak menggempap bumi. Kasii gegarrrr..... Janggal okey bagi aku. model2 lain semua vouge, se vouge baju Versace, tapi sampai kat dia, Alamak terlebih sudahhhhh.hahahahahahha. Harap catwalk jer ganasz, and baju senang bawak, ternyata whitney juara dimata Tyra.


Photo setelah whitney bergelar juara ANTM10. Chantik kan? memang chantik si whitney nie, itu aku tak bohong. tapi untuk bergelar juara aku rasa tidak sekali. So setakat nie aku tak berpuas hati dengan 2 juara Antm. Antm9 dan Antm10 ini. sorry.*tyra pas nie boleh pose ngan whitney jer, sebab dia nampak skit kurus.


3 Comments:

At May 14, 2008 at 7:13 PM , Blogger Mr Romeo said...

mmg gemok..sy mencik..
dah tak muka cam jalang siwhitney ni..hishhhh..

 
At May 14, 2008 at 8:03 PM , Blogger wan khairy said...

sabar2....
x kemana si gemok tue... hahahah..
dia pasti diet nanti... baru boleh bersaing ngan model2 lain

 
At June 2, 2008 at 7:49 PM , Anonymous Anonymous said...

Saya sam.......

Just kenapa anda semua bantu Celcom menipu duit rakyat dan orang ramai. Yap mungkin menarik bunyinya 100 kereta dalam 100 hari. Tapi terfikirkah anda 1 jawapan RM5 ringgit. Bermakna jikalau 1juta peserta menyertai promosi ini Celcom buat duit dalam sehari RM5 juta ringgit. Saya telah pun sama-sama menyertai promosi ini. Pada mula saya sangka hanya RM5 ringgit yang dikenakan....... semakin lama saya semakin dipancing dengan ayat menarik..... dan semakin dipancing dengan soalan mudah yang mana budak terencat akal pun boleh jawab konon. Lantas anda dijanjikan dengan seribu macam bonus. Tapi setelah saya habis RM70 dalam masa tak sampai 30minit segala-galanya terhenti tanpa soalan-soalan dari Celcom lagi. Dan selepas itu semuanya senyap begitu sahaja........

Come on rakyat Malaysia.... saya antara mangsa hari pertama Celcom. Mungkin ramai sependapat dan dah terkena macam saya. Bukan kerna menang atau kalah. Soalnya kalau nak mesra rakyat atau nak buat kerja amal atau sosial untuk pengguna bukan dengan ambil jalan mudah pancing orang ramai macam nie. Memang ada yang menang tapi pulangannya buat Celcom bukan sikit. Kalau setiap orang belanja RM50 bayangkan sekiranya 1juta yang menyertai peraduan ini. 50 juta sehari Celcom masuk buat duit, dalam seratus hari kiralah sendiri..... Bukan Camrey je, Poche pun Celcom boleh bagi. Saya antara yang bodoh, dah terkena dan tolong sebarkan E-Mail ini supaya jangan ada ramai lagi pelanggan bodoh macam saya.

Buat pihak media cetak dan media elektronik tolong jangan perdaya rakyat semata-mata kerna mengejar untung......

Buat Celcom carik jalan lain buat untung boleh?

Kesian semua pengguna Celcom yang dah dipermainkan.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home