Cover Album



Single pertama 'Satu cinta' kini ligat berputar di Radio Era , stesen radio no1 di malaysia. Oleh itu single pertama dari artis sorang nie, Aesar mustafa dalam pembikinan untuk peminat. Aku terlibat dalam menghasilkan cover single nya(wahhhh bangga sat) kata kawan2, so tanpa sokongan kawan2 , siapa lagik nak tolong dia. Single ini sepenuhnya ciptaan es sendiri. so klu korang dengar nama aesar mustafa, lagu mengeja2 tue, lagu dialah.


Kat sini aku nak kongsi rekaan aku untuk korang semua. Photoshoot juga dari sentuhan aku.(kata pandai pose, so pandai la ajar Es pose)Tidak lah menarik mana, tapi ada la jugak dari tak dak kan. First time buat untuk orang, yang penting bukan edit tuk myspace, tapi tuk cover single dia, so berbangga aku. Dia suka ,aku gumbira.hahahahah. Yg penting nama aku ada kat bawah cover dia tue.hahahahhaha. sebenarnya cover ini dibuat tuk tujuan promosi. bukan cover yg sebenar. Klu sebenar lagik malatop aku buat.hahahahahah. Tapi es dah suka habis, so klu nak jual pun juallah. Untung 50% tau.hahahahahahha.

4 Comments:

At May 9, 2008 at 4:26 PM , Anonymous Anonymous said...

wah... satu kemajuan yang amat bagus... mmm pas nie famous ar you.. mana ar tau ada yang berkenan nak tempah cover kat u kan.. tetibe kak ziana idaman u tu yang tempah mau kecoh satu kl nie... huhhuuuhuhu... anyway hasil tangan u mmg cantik dan setiap yang tercorest itu tersimpan seribu makna... u take care and teruskan usaha anda... hehehehheheh

 
At May 9, 2008 at 6:40 PM , Blogger wan khairy said...

hahahahaha..kak ziana?
melampau sgt angan2 tue...
alah kwn2 u...
so tanpa kita sapa lagik...
hahahahahahha..
thx k.

 
At May 10, 2008 at 5:09 PM , Blogger Achu said...

wah malatop cover promosi tue.. nanti acu nk buat album leh laa suruh chewan tolong buatkan cover dia(berangan lebih) hahahaha...

 
At May 10, 2008 at 6:00 PM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

rasanyer kitelah kn wan org yg 1st dgr lagu "artis baru" ni kan???

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home