cuci


Semalam merupakan hari rajin aku dan dayang. Rajin apa? rajin nak basuh keta aku dan dia. Yang penting keta aku cam hutan belantara. Sedeh melihat (di anak tirikan) aku mula merasa bersalah. So balik keja aku ajak dayang basuh keta. hahahahhaha. saja jer nak habis kan air kat apt intan tue. nama jer dok situ, tapi x pernah guna kemudahan yg ada. So apa lagikkkk jommm mandiiiiiiiiiiiiiii...





Sedih tak??? cian dok bawah pokok maka inilah yang terjadik. Nie korang lihat dari mata kasar.. klu lihat dari mata halus aiyooooo lagik cian, banyak panau dan kurap yg perlu ditanggalkan... hahahahha....

Dayang amat gigih, terpaksa korbankan syampooo sunslik dia. maka wangilah keta aku dan dia.. hahahahhaha.... Nak letak perapi tak dayang???? hahahahahah.. kasi lembut skittt..... Selepas selesai keta aku, sental keta dayang yang putih itu. sebab dah kelabu gak aku tengok.
Malam, baru selesai 2 kereta kami kerjakannnn....penatttnya!!!!!!!! haaaa baru bersinar2 keta aku.hehehehheheh. wangi. cam nak tito jer dlm keta.hahahahah nak ker? Selesai basuh semua, kami g beli penutup keta(selimutlahhh) supaya terlindung keta aku dari tahi burung dan daun2 pokok. baru nampak mr ben tergantung kat situ... hehehehe...
Thx dayang. bulan depan kita buat lagik k... nanti guna syampoo aku pulak. hahahahahha.

2 Comments:

At May 13, 2008 at 4:32 AM , Anonymous deuxelmyra said...

mmmm cantik da wkh.... hehehehehh kete i bile plak ek... huhuhuhhu... pasnie da senang bole cuci kete sendiri tak payah antar cuci...jgn gune trojan tau en wan... habis bercalar kete nanti. nasib baik cik dayang bawak shampoo.... hehehehehehehehhe

 
At May 13, 2008 at 6:08 PM , Blogger wan khairy said...

alahhhh ingatkan trojan lebih gagah, rupanya sunslik jugak jd pilihan..
nak yg mahal ajer keta i.. hahahahha.. sama cam tuan dia la tue.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home