Epa adalah model HP

RABU: epa call ajak tengok wayang bersama shikin,adik, dia dan aku. Bertempat kat klcc aku ON jer. sebelah opis jer. Sib baik pakai jeans, so selesa skittt lepak klcc.haha. Hurm sebelom wayang start lepak DOME. minum2 sambil si epa charge bateri hp yg kong.(mau tak kong bergayut 24jam) tanpa bercakap yg berfaedah. aiyooo merugikan. Di DOME dalam sejarah lepak kat dalam.sbb situ jer boleh charge hp dia.



Epa belanja minum.yeahhhhhh. Dah lama x merasa duit dari epa nieh. hahahahahha. Tengok tue dalam nak berpose Hp tak lepas dari telinga... aiyoooo boleh bernanah okey!!!!! sampai merajuklah aku, ditinggal sorang2, dia sibuk bergayutttt.hahahhahahaha...

Sebelom wayang start g la isap rokok dulu. And epa suruh shikin ambik gambar kami dimana dia nampak kurus. so kena la pose sisi begini... kurus kan dia?? hahahahahahhah...Dan yang penting epa x mo aku buat muka cute, so terpaksalah cam hodohkan muka aku yg cute nie... tapi still cam cute kan?? hahahahahhahah..Dalam dok sibuk berpose, terlupa nak snap pic ngan shikin dan adik. sory kalian ber2.hehehehheheh. next time k.
Kami tengok citer SPEED RACE. citer dimana rain berlakon(nama saya rain)hahahahhah. citer budak2, tapi dewasa pun boleh layan... lumba kereta zaman 2020 punya. Mula2 epa kata tempat duduk depan skali, so aku ingat main2 lah, dengan berkata, 'klu depan aku x mo bayar tiket'. Sekali masuk memang depan yer.... OMG!!!! biar betullll korang? dok 5 minit citer bermula, kami toleh belakang cr tempat duduk lebih tinggi. and ada yer.. yeahhhhhhhhhhhhhhh.. hanya selesa 15 minit pertama, tuan empunya sit datang(celaka) hahahahahaha. tapi atas skali ada 4 seat. tapi satu seat berasingan....(tak perlah aku dok situ, janji atas)hahahah so tengoklah citer tue sampai abis. BEsh gak, 2.5bintang aku bagi.(cuma agak x paham dan pening) laju sgt keta tue bergerak.

Abis wayang, kami g makan sup kat area umah aku. hehehhehehehhe. besh dapat berkumpul kami ber4. malam tue ingat nak g club, tapi shikin dan adik pakai baju ala2 nak ke pasar. so tak jadik g. And aku balik, mandi dan titooooo. esokkk keja. Wayang tadi epa gak belanja. so thx epa.. nanti ada masa kita kuar2 lagik okey!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home