fasha sandha


Hurmmm teruja nak g LQ minggu nie punya banyak yang nak disaksikan. show gliter dot com(katernya yg terakhir) konon2 spice girls sgt, berpecah.....claszzzz..hahahahahha. Pastu nak jumpa penculik,ehhh penculik yg dtg jumpa aku. Serta bergumbira menenangkan hati yg lara. kuang..kuang...kuang......(drama). Nak tgk kwn baru paktam(kwn yg seksi katernya) jumpa faiz(buzday boy) dan byklah dalam satu masa. jom saksikan serba sedikit cerita sebelom dan selepas.




Okey, mula2 seperti biasa kami pose dulu seblom masuk LQ. Dah masuk dalam kul 12.15, LQ dah penuh(ramainya manusia) huhuhuhuhu.. hebat!! awal bulan kan. di samping ramai yg nak tgk show gliter dot com.(ramai lah budak2 celcom)hehehehehhe... menari2 kat bwh and naik kat pot asal kami atas! besh skit nari situ tak sempit and bucuk. hahahahahha...... hurmmmmm nari2 di atas si buzday boy sampai. Dia tak sambut pun, just nak epy2 jer. hahahahaha katanya dah tua.(sangat) Aku layan jer apa yg boleh dilayan. Besh sgt ari tue. menari dan melayan. Melayan?? layan siapa? layan org yg boleh dilayan lah.... aku kan masih boleh bebas untuk melayan sesiapa saja.(buweekk) hahahahahahah... dalam dok melayan, menari , si penculik naik datang tegur.(cover line katernya x boleh lama) so salam2, dia kena turun balik nari kat bawah. Tak per lah atlist dia ingat lagik untuk mencari aku.huhuhu. Kenangan itu dah ku simpan( so kira okey lah kan) Apa yg besh di lq lepas jugak ku abadikan dalam dairy 2008.

Abis show si banod dan kak aida join nari atas. maybe nak muntah kat bawah beralih ke atas.
paktam dan si gadis yg dikatakan sexy jugak berada di atas.(ker?) hehehehe.Pas abis club kami g lepak pelita seperti biasa sebelom pulang.Kali nie x byk pic aku snap dan nak pamirkan sebab semua dah chantik2, so tak perlu banyak2 pic. janji tahu kami gumbira dan epy.


Di pelita makan2 dan balik. kat situ terbongkar satu kisah. kisah apa? x nak cerita sebab nanti ada lagi manusia cakap kau aku ngan AKU!( sabar wan)



penutup: apa kes tajuk fasha sandha ngan cerita lq aku nie?? hanya yang paham akan tahu. hahahah.. Yang penting kami semua gumbira. show pun besh(wlpun model lasinda cafe jatuh) dan enjoi habis(sangat kan???)hahahhaha.. bye semua... muahxx..

6 Comments:

At May 3, 2008 at 7:26 PM , Blogger Achu said...

wan kak fasha nie... kalau da sepupu sepapat janice dickinson mulut x reti nk cover.. kasi lada baru tau... hahahaha... nothing to say just amat2 apy malam tue.. nasib baik x jd sejarah berulang fasha sandha pada malam tue... hehehehe

 
At May 4, 2008 at 1:27 AM , Blogger LittleHid said...

nape mase hid naek atas, hid tak nmpk pon wan? nmpk jack & sally jerk. huhu. takpela.. yg penting, kite dah bertemu awal2 kan? :)

 
At May 4, 2008 at 3:49 AM , Blogger celebi.net said...

aku cam tidak memahami apekah kaitan fasha sandha skrang ni.

p/s: tak suke fasha.

hmmm bgus la klu ko faham kan kenapa aku cam da banned tingkat atas tu.
bukan ape. tak sedia lagi la. nanti ok la kot ;)

nape baju amal pakai tu cam baju ko pakai time tema biru time ko wat show je

 
At May 4, 2008 at 7:00 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

bukan nak muntah tp cm busuki tahirah kat bwh tuh..
yg pasti tetap pic aku x de lg...
2-0...
huishh!!!!
Fasha Sendat tuh apew??Bahasa Carut baru ker??
AT LEAST gue x campor tgn..gue vote Fazura because I DON'T KNOW WHY who the person WITH Fasha Ituew

 
At May 4, 2008 at 7:17 PM , Blogger wan khairy said...

hahaha..cece sgt peka ttg baju kan?
hihihihihi.....ingat nieh.

klu x tahu x per, sbb tiada kaitan cuma punya skit persamaan.

banod, kami x pose dlm club pun. so bukan slh kami. itu semua pix luar club.

 
At May 4, 2008 at 7:17 PM , Blogger wan khairy said...

hahaha..cece sgt peka ttg baju kan?
hihihihihi.....ingat nieh.

klu x tahu x per, sbb tiada kaitan cuma punya skit persamaan.

banod, kami x pose dlm club pun. so bukan slh kami. itu semua pix luar club.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home