fesyen trafik light



Sabtu nie bertempat di the zon, party trafik light akan diadakan. Tema ini secara jujurnya memang dari aku(sapa lagik kan?)hahahahaha....buzday feena akan diwarnai ngan kehadiran tetamu yg memakai baju mengikut warna lampu trafik light. Ada yang tetap dok bertanya, cam mana yer tema trafik light nie? so di bawah ini ada fesyen2 yang boleh diguna pakai untuk buzday feena. jom kita lihat serba sedikit yg dapat aku carik.
jika anda berkelakuan agak binatang, konsep seperti diatas amat sesuai untuk party ini. Hijau di atas adalah hijau yg sebenar.merah kuning jugak menarik. chumel kan konsep binatang begini? so pakailah okey... hehehehheh.
Tak semustinya tema trafiklight tertumpu pada baju sahaja. ia jugak boleh di dipelbagaikan . tengok kasut itu, kuning kan? so kena ngan tema ini. Kuning tandanya(tekan minyak sehabis mungkin) matilahhhh ajaran sesat. hahahahahha. akak aku yg ajar lah. dan berjaya tau.kahkahkahkah..

Merah tandanya berhenti. So merah adalah warna yang popular berbanding kuning dan hijau. Dan rasanya warna ini tiada masalah kepada mereka yang ingin memcari baju berwarna merah.Dress merah adalah warna kesukaan wanita. itu tak dapat disorok. merah itu menonjol. wanita suka ex-pose. so merah sgtlh menonjolkan mereka.
Gaya kuning + hijau suatu yg menarik. Gabungan 2 warna patut dicontohi. very the kedah FC. hahahahahahha...
Dress kuning juga tidak kurang menarik. Gaya anak sultan ini jarang kita nampak diluar kecuali bila ada party. kenapa wanita jarang pakai kuning? sebab kebanyakkan wanita x ramping. hahahah. kuning akan menampakkan lemak2 tersembunyi mereka.
Gaya wanita berani , vouge, ada citartasa. Gabungan hijau + merah adalah suatu yang menarik. Menyerlahkan penampilan, gaya begini sesuai untuk party trafik light nie.
Anda rasa anda seksi??? jika ia baju bulu2 berserta kasut merah seperti diatas amat digalakkan. boleh??hahahahahahha...
Konsep lelaki maskulin. Jangan kata gaya trafik light tak boleh digayakan ngan pesonanya menyerlah. ketiga2 warna boleh disatukan. Anda peminat fesyen? maka tak dak masalah untuk gabungkan ketiga2 warna ni.
Jangan kata luaran saja gaya yg boleh diambik. dalaman jugak boleh what??hahahahahah... Gaya lelaki gila sex jugak maybe ada yg berani buat. mana tau?? hahahahahhaha(tetiba ingat achu)

Klu nak sopan skit, kenakan tuala di atas, feeling2 selendang lah.hahahahha. tiga2 warna ada dalam gaya diatas. korang pakai gini, bikin hatiku panas nanti.... baik jgn tau.....hahahahah.Gaya lelaki str8. Ada ker? hahahahahahha.. matilah . mana taukan kekeringan ideal, maka konsep abang2 bola boleh jugak digayakan. kata party, so tak salah konsep begini.

so, pic2 diatas adalah panduan gaya korang kat buzday party feena nanti. So datanglah dengan penuh bergaya. Ingat akulah ketua juri yang bakal memilih besh dress bagi wanita dan lelaki. dapat trofi tau. kahkahkahkahkah....yg dijemput, korang diwajibkan datang mengikut tema.
jumpa korang sabtu nieh, jam 8 di the zon kuala lumpur.

2 Comments:

At May 20, 2008 at 8:50 PM , Blogger Achu said...

wan tetap laa kan kenakn aku.. camner tau nie baru je yang pakai spender kuning.. kahkahakh.. wah begitu gigih party feena nie.. xsabar nk menunggu kehadiran sabtu nie.. hehehe

 
At May 20, 2008 at 11:38 PM , Blogger wan khairy said...

sabar okey....
kehadirannya pasti tiba....
klulah ajk ada pakaian terbaik kan besh achu????
pasti wan menang...
hahahahahhaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home