Hati

Jumaat, hari untuk melepaskan tension aku.Melepaskan tekanan aku. Melupakan apa yg serabut dalam kepala. Hanya teman jadi kekuatan untuk terus menguatkan aku tuk tempuh kesukaran aku, kesedihan aku, keinginan aku, hanya mereka aku harapkan. Tanpa mereka aku bukan sesiapa. Tanpa mereka aku tak mungkin tersenyum ria. tanpa mereka aku tak mampu untuk terus bernyawa selesa.
Aku dan dayang memilih konsep Kemas dan selesa untuk ke LQ. Kami sampai awal lq, sebab dah ngantuk gila dok kat umah. Achu and the geng menyusul lambat, sbb nak pujuk buah hati phezz rupanya supaya mengizinkan dia turut serta bersama kami. Dayang ko sgt chumel.(heeeh)
Dalam LQ kami nampak kelibat feena. Feena??/ motip? dia kan sekarang terkongkong ngan kehidupannya yg secara jujur aku kata tidak begitu.......$%#0(aku tak doa, tp sbg teman dia, aku tahu isi hatinya). U ingatlah kami sentiasa berada disamping u.Hope u bahgia. So pompuan yg kami nampak itu adalah klon feena.(baju u ngan dia sama sejibik okey) baju merak buzday hid tue. itulah baju yang pompuan tue pakai.(u pinjamkan ker?)hahahaahhaha tapi u lg chantik memakainya.

Aku berhibur bersama achu,amal, dayang,shaf dan yg rapat.Memang itulah aku. berhibur tanpa melibat orang luar.(ker?) walaupun ada mamat botak memerhati..(perhati dayang tue, taste kot)hahahahahhahahahaa..... and z pun ada. Aku rasa cam besh gila walaupun emo.huhuhuhu... Hanya yang tahu, (thx achu kerna kasi hug u)


Abis club, pelita destinasi yang wajib dituju. Tapi nak menapak ke kereta aiyoooo jauhnya dia parking. sapa dia? dia adalah rahsia.huhuhuhuhuhu. Sebab tue aku yang paling lambat sampai pelita. Sory, sbb singgah malibu dulu(buang air kecik)hahahahhahahaha.. kat situ kena ngorat ngan nyah .. aiyoooo azab! Sampai pelita semua dah ada. hehehehehhe. aku tak g PD okey. korang memang hanjz.


Si jojie,achu dan z .kepala dayang tengah sibuk mengumpat(prop katernya). alamak si amal tak nampak terlindung dik kepala dayang.haha

Welcome back shaf.slogan aku tuk ko. hahahahahha. x mo majuk2 lagik okey. Akhirnya shaf join balik group setiawangsa selepas puas merajuk gara2 ditinggalkan masa buzday hid. Salah paham yg boleh dijadikkan pengajaran. so pas nie make sure sms.hahahhahaa.. Dan si phezz yg ceria hari itu. Asyik kena kan aku ngan si dia.(malu aku tau,sedih aku, kecewa aku, tapiii ko tak tahu) its okey, akhirnya ko tahu kenapa wajah aku berubah bila korang cakap cam tue.( tapi aku still senyum, wlpun ko kata muka aku cam sedeh)huhuhu..


kesimpulan: Ada pic tertinggal ker? hurmmmmm ada. Tapi rasanya ianya tak sesuai berada dalam blog aku. kenapa? biarlah diri ini menyimpannya. Dan aku percaya frendz(ajk s/wangsa) tahu kan kenapa ada pic yang tak dak. Hormat keputusan dia. Jagalah isi hati aku nieh. Apa yang pasti aku gembira brsama kamu semua. epy sesangattttt............ bye.

'Hati menangis, senyum terukir' hidup masih perlu diteruskan.

1 Comments:

At May 10, 2008 at 5:13 PM , Blogger Achu said...

a'ah feena kelibat u ada time tue.. kahkahkah.. mati2an ingat feena.. hehehe... neway enjoi malam tue.. jangan cedih2 cheWan.. ada hikmah dicebaliknyer... hehehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home