kena culik????

tajuknya begitu drama. boleh dibuat film pun ada. tapi semustinya bukan komedi.hahahahah. 30.4.2008 aku telah diculik. dibawa ke mana? jeng..jeng...jeng..... seawal pukul 6 pagik aku telah dibawa kuar dari rumah. nak kemana nie? siapa penculik nie? aiyooooo.. hahahahahah... cam mana keja? hurmmmmmmm......

Nak tahu siapa penculiknya??? seperti dibawah.... alaaaaa knp tak nampak muka? har har har har.... cukuplah, klu promosi muka pencuri maka malapetaka bakal menimpa aku.( Aku bukan fasha sanda) so, harap korang paham maksud aku itu. Penculik itu telah membawa aku ke melaka. buat apa? jalan2 la ngok. tak kan buat bodo jer.

Aku pun tak tahu cam mana hati ini tergerak untuk diculik(boleh??). sanggup mc dan senyap tanpa memberi tahu kawan2 aku yang lain. Sebenarnya ingin sedikit rasa bersendiri bersama dia.(penculiklahhh)sorry guys kerna aku, korang risau2.(thx firz kerna begitu risau akan aku) katanya pas nieh tak mo ambik tahu dah....(okey jer, nak buat cam mana) Aku memang nak rasa bebas dalam satu hari, tanpa siapa menyedari kat mana aku, ngan sapa aku, dan blah..blah..blah..


Jalan2 kat melaka sebenarnya buhsan dah.hahahahahah sebab pernah g kan. tapi apa yang menarik adalah aku g bersama penculik.(cute)hahahahahaha tak pernah berlaku sebenarnya dalam hidup aku, g jln2 ngan penculik. G shooping2 ambil jalan2.lalalalalalallalalal..(suka nieh)

Afamosa tetap x boleh lupa. musti ada, musti aku mendaki jugak.gigih. walaupun kaki dah berbunyi.Apa yang besh satu hari berjalan, penculik nieh selalu lapar dan ajak makan. mmg kuat makan. dan makan, ais cream plak. pastu, air plak dan seterusnya....(cam mana x penat dan kembong perot?)

Penat satu hari dimelaka, jalan2 sembang2 maka petang itu kami berangkat pulang.(ala pilunya)
dalam perjalanan pulang baru terasa bertapa letihnya badan nieh. sakit2 sudah kaki dan tangan.
hahahahahhaha. Apa pun tetap puas dapat merenung masa depan aku(bukan bersama penculik)
kerna itu adalah suatu yang mustahil. hahahahahhaha. Apa2 pun permandangan time nak balik sangat chantik.

Indahnya permandangan senja suatu yang mengagumkan.(indah sungguh ciptaan tuhan) kami singgah di pantai teluk kemang untuk menikmati permandangan senja. sambil minum air kelapa.
huhuhuhu, lama gak lepak situ sampai malamlah sembang2 pasal masalah pribadi(katernye)
Dah agak lebam disitu baru kami berangkat pulang ke KL.

Apa yang boleh aku katakan, aku epy sangat hari itu. Walaupun apa yang aku buat nieh sebenarnya boleh menjejaskan aku, tapi aku rasa terjejasnya aku lebih sedikit berbanding gumbiranya aku.(tak terkata) Aku akur semuanya. Apa yang penting peluang. Peluang itu mungkin tak datang lagik pas nie, tapi kenangan itu yang abadi. Aku tak mengharap sesuatu yang tak pasti, tapi aku mengharap yang terbaik bakal aku hadapi.motip untuk cerita ini ialah: Besh sebenarnya kena culik.hahahahahahahah, pas nieh siapa nak culik aku dia alu2 kan. hahahahahahahah. selagi masa masih ada, selagi aku masih bernyawa dan yang penting selagi aku belom menemui sinar bahgia.(klu dah temui bahgia korang jgn berangan nak culik aku, sbb pengawal peribadi sgt banyak)hahahahahhaha...

'sesungguhnya mencintai tak semustinya memiliki'

7 Comments:

At May 1, 2008 at 7:05 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

ingat g honeymoon...

 
At May 1, 2008 at 9:08 AM , Anonymous Anonymous said...

Never taught u kena culik dek abg sepupu sendiri keh2....mcm abg mazhar je gaya keh2....anyway...i love reading ur blog....=p

 
At May 1, 2008 at 8:42 PM , Blogger Achu said...

aiyo sampai ke melaka.. eeerrmmm... haruslaa menyepi.. da apy kt sna.. yanng kat cni semua mencari dia.. bak kata kehilangan wan menjadi misteri... hahahaha

 
At May 1, 2008 at 8:56 PM , Blogger celebi.net said...

hmmmmmmmm. kontroversi... ;|

 
At May 2, 2008 at 2:06 AM , Blogger wan khairy said...

yg pasti dia bukan sepupu ku.
kontroversi itu kan wajib cece.
misteri itu baru dinamakan kehidupan acu.
yg penting ianya ala2 honeymoon jugak banod.
kihkihkihkih...

 
At May 4, 2008 at 3:53 AM , Blogger celebi.net said...

hasil pengamatan aku yg amat tajam aku cam da taw je siapakah identiti penculik itu.

yes! hahaha ;p

 
At May 4, 2008 at 7:19 PM , Blogger wan khairy said...

cece mmg pemerhati yg baik.
bagus2....

dia sekadar penculik, tidak yg lebih kerna dia sudah dimiliki.hahahahah.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home