tag ohhhh TAG

Entah apa tah TAG nie, tapi cam survey kot nie. So dah kena TAg oleh LOUIE, so aku buat jer la. Walaupun bz tapi sempat siap gak nieh.hahahahha.gigih.

1 minit yang lalu apa yang anda buat?

Nanyi lagu melara jiwa-ziana zain (kat era) besh lor lagu nie...melalak jer aku kat opis.

1 jam yang lalu, apa yang anda buat?


Buka mspace, balas comment2 peminat(katernya)Wajib buat tiap- tiap ari okey.

1 hari yang lalu. apa yang anda buat?

Teruja tengok Ugly betty(kisah cam kisah aku jer). Cerita nya makin syok, betty cintanya begitu perhhhhhh sedeh.

1 jam lagi, apa yang anda akan buat?
Makan time......(makan itu kan memang hobi aku)

1 hari lagi, apa yang akan anda buat?
persiapan party trafik light. fuyoooo x sabar owhhhhh..melihat ragam fesyen yang datang nanti. fuhhhh pasti warna warni....lalalalalla..

1 orang yang terakhir menelefon kamu?

kak aida.. tanya no tel feena. nak wish buzday katernya apa2 pun 'selamat pengantin baru kak aida'.

1 makanana yang baru dibeli?
Nasi goreng telur mata(itu paling baru)hahahahah

1 barang yang baru hilang?

Tak ada yang hilang setakat nie. klu ilang pun jumpa balik. Ada ilang kasut dulu, tapi kes lama. sekarang cam lebih berwaspadalah.... tetiba pic merpati kat atas tue apa kes? hahaha..

1 cerita yang baru ditonton?

Narnia- cop caspian(tetaplah kan)hahahahahha... tak pun tikus chumel tue.

1 hal yang terakhir digosipkan?

hurmm kisah culik aku yg tidak sudah2 jadik isu. lalalalalalalalllalalla... tetiba cam pilu sat. kenangannya terindah, tapi........

1 buku yang sudah dibaca?

buku apa?tak suka baca buku(tetambah yng tebal2) aiyoooo pening!! baca paper okey! memang hobi..hehehehhe

1 kata yang ingin diluahkan?
Aku ingin tamatkan kisah aku nie ngan kesudahan yang menggumbirakan. bukan begini. Harap2 ianya tak berlanjutan.

1 penyakit yang sering datang?

Asyik menangis dalam hati. aduh sakitttt yg teramat sangat.

1 keinginan?

Cinta yang sejati.

And now i TAG:
http://achuworld.blogspot.com/
http://terunadesa.blogspot.com/
http://diaryromeo.blogspot.com/

*teruskan yer semua....... lalalalalla..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home