Tagged lagikkk!!

Tagged menyerang lagik...Rajin betoiiii insan2 nie dok gigih Tag aku. Pas satu, satu. Aiyooooo macam tak kuasa pun ada. Tapi kuasa aku banyak, so sedekahlah skit tenaga untuk menaip. Kali nie tag nya ialah 8 perkara mengenai aku yg perlu korang tahu.(ker?)

The Rules :
1. Each blogger must post these rules first.
2. Each blogger starts with eight random facts/habits about themselves.
3. Bloggers that are tagged need to write on their own blog about their eight things and post these rules. At the end of your blog, you need to choose eight people to get tagged and list their names.
4. Don't forget to leave them a comment telling them they've been tagged, and to read your blog.

*1- Bangun awal sbb ada penyembur nyamuk tue dtg pagik2 menyerang apt. intan. berasap bilik aku. berapi hati aku. sial.

*2-Aku jarang mc, tapi bila mc pasti hari sabtu.. kenapa?? sbb jumaat tue gigih berkempen.

*3-Binatang peliharaan aku sayang, ikan gapi ku yg semakin berkurangan. mandul aku rasa. Paling geli ngan lipas, rasa cam nak jerittttt dan gelabah bila nampak lipas.

*4- ada bantal yg berusia 22tahun. bulan 10 nieh genap 23thn. bantal bucuk ku.
hahahahhahaha.itulah harta aku paling aku rindu klu tak tito umah.

*5-Sejujurnya akulah
beauty sleep. kul 10 mlm, aku dah tito.hahahahhaha. kadang2 lagik cepat. cuma bila cuti jer mata nie tercelik lama.

*6-Suka kemas umah, wlpun bukan orang gaji. Wlpun kadang2 x nak buat, tapi tangan nieh tetap rajin untuk bergerak.

*7- Ada keta. tapi paling malas untuk bawak. suka org dtg ambik gak. wahhh feeling2 anak raja. Lebih rela dok umah dari kuar bawak keta. hahahahha. malas kan?

*8-Punya kawan2 yang begitu sayang ngan aku. Dan yang penting aku jugak sayang bangat sama mereka. mereka segala2nya bagi aku. muahhxxx...

Dengan selesainya TAG di atas, maka selesailahhhhh 8 perkara yg korang perlu tahu. Sebenarnya banyak lagik korang tak tahu. tapi dah kata 8, perlu ker nak tambah 10.hahahaha.

so aku TAG: acu plak.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home