bowling VS hulk

Ahad: Aku ada lawan bowling(kumpulan sham) kat flamingo(anjuran gliter dot com). Hahahahah memang meriah dan ramai. tak sabar nak main teruja campur gemuruh jugak. Tetap ada bawak pasukan sorak.... Ahli2 setiawangsa semua turun, kecuali shaf(biasalah adik bongsu kan) kena dok umah ngan emak.

Apex adalah yang terawal sampai.(sah2 ngan aku, haruslah sampai skali) Dayang dan fena adalah yg terawal sampai.... diikuti ngan mira.(mira apa kes? nanti cerita okey, aku tahu ko akan cerita kat aku.. ) Pastu baru sampai yg lain2, acu,amal , phez dan amer. thx yer sbb datang.hehehehehhe. Apa2 pun menghiburkan yer, sbb banyak jugak badut2 dalam tue. kahkahkahkahkh... pelbagai gaya dapat disaksikan... Yang penting harmoni dan besh.phez,amer,acu dan amal.
Sebelom mula kena perkenalkan kumpulan, aiyoooo matilah.. siap ada yg catwalklah, menarilah, steplah...(kumpulan kami??) kena baca ikral(nasib baik...baca jer...) So bila dah mula teruja gak nak main sungguh2.(wah boleh?) Akan tetapi semangat sepasukan itu kurang nampak... dan semangat nak menang itu tak ada, so aku cam terduduk kejap dan dalam hati, nak cepat habis...nak cepat habis.....maka??(korang boleh bayang aku main cam mana) teruk!!! Tapi tak perlah pikir nak enjoi jer, so layan jer lah....main gak sampai habis....Yang penting gaya main tue... mengancam..(hahahahahah, apex nak bakulll)
Kumpulan kami diberi nama 'the lucious Red' terdiri dari 3 lelaki dan sorang pompuan. Pic kat bawah nie kami bersama lara(penganjur acara) time nie aku dah bersiap nak balik, sbb dah tahu keputusannya.hahahahhaha. g lepak ngan kawan2 jugak besh.. so lepas main, duduk2 kejap dan terus balik.. sbb masih ada kumpulan yg main (nak tggu habis, berjanggutlah) Siapa yang menang??? aku tak tahu.. yang tahu kumpulan aku kalah.hahahahahha...Tahun depan nak tubuh kumpulan dari setiawangsa.(pasti gempaq)
aku,sham,lara,apa entah nama dia dan ewan.

Destinasi seterusnya???? Pavillion.Buat apa? tengok wayang. Ngan sapa? ngan apex,acu,amal,phez dan amer.hehehehehhehe. mula2 nak balik gombak, tapi masa dalam pjlanan, acu call ajak tgk wayang. klu cerita x besh aku tak nak join. tapi ajak tgk cerita hulk. (so boleh arh sbb aku mmg suka cam tue jer, cerita aksi). sampai2 mereka dah dok lepak kat starbuck. So aku ngan apex g situ gak ler. Apex plak first time jejak kaki ker pavillion.(nanti kita jln2 lagik erk apex) ari tue x sempat jln2.







Cerita 'HULK' memang besh...jalan cerita dan kisah yang ringan. mudah paham dan aku lebih teruja ngan cerita 'the happening' sebab lebih ngeri jln ceritanya. hahahahahha. Apa2 pun mmg tak rugi tengok cerita hulk(kesian hulk sentiasa melarikan diri) sampai kesudah dok melarikan diri.hahahahah.


Acu dan amal.Mereka adalah kembar. kembar?? iyer... kembar. klu tak caya g tanya mereka, Apa sebab aku kata mereka kembar. hahahahahahhaha. jgn marah arhhhh nanti kena lelong.

Amer dan phez. Mereka pula adalah sahabat yg serasi(sehabis cover ayat aku kan). Tak pernah lepak ngan amer, kecuali club lah. lepak2 luar ini first time . besh kuar sekali.. harus kuar lagik. Ngan phez tak yah cakap, dah nak pengsan kuar bersama... sentiasa gila2.hahahahahhah.


Apex dan aku. Kami memang suka pose. Selagik boleh. Tetambah dah ada kamera baru.Yeahhhhhhh.. maka jangan iri hati yang lain, kenapa pic korang aku x edit tapi pic kami aku edit. Sebab pic kami ada muka aku. hahahahahhaha.Lain kali pastikan aku ada tepi korang, baru aku boleh edit. hahahahahah.. 1 2 3 pose lagikkkkkkkkkkkkkkk...

* tengah belajar cara2 pose kat pulau pulak..hahahah..

4 Comments:

At June 24, 2008 at 3:50 AM , Blogger FirstCallDayang said...

sbb cerita aku tk banyak dalam ni..so dengan ini aku istiharkan aku tak komen banyak lah..hahahahahahhahahaha

 
At June 24, 2008 at 7:20 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

nasib pompuan2 tuh pegi kalu x bertambah paha dia di carut lagik

 
At June 25, 2008 at 6:34 PM , Blogger wan khairy said...

baiklah....
fcd....
jika ari2 banyak cerita pasal fcd, maka blog nie akan ditukar nama kpd fcd.hahahahahahahah

 
At June 28, 2008 at 4:14 AM , Blogger Achu said...

perlu ker nk banyak bercerita pasal fcd.. buat laa blog sdri... leh camm2 crita pasal kamu..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home