Demi opah


ISNIN: Cuti2 malaysia dihari bekerja. Semua ini kerja dayang ku opah. stresszzz kerja, dia ajak kami g genting.(terpaksalah aku mc)
Acu dan amal mmg cuti. (termasuk opah) aku g pun disebabkan apex g. hahahahahahha. Gatai. kul10 kami gerakkkkkk.. Majuuuuuuuuuuu.





Dalam kul 11 lebih kami sampai kat kereta kabel. Yeahhhhhhhhhh... sejuk mula terasa. beshnya. Tetaplah mak hayam, opah yg maju dulu sebab tiket kat dia. Kami menyusul belakang dia.
Rancang nak naik berlima jer dlm keta kabel tue, dah gembira nieh org lain tak masuk sebab ianya dah bergerak.Sekali ada 2 Nyonya keparat(cian x berdosa kena maki) naik yer. shiotttt jer. Tak perlah dah rezki dia naik ngan selebrity.(bakul apex) Dah dok dalam tue kami nie pose2 lah.(cam biasa) Yang hangin nya si nyonya nie dok membebel dr mula naik sampai ke puncak genting tue.(cam nak tolak keluar jer mereka tue) pot pet pot pet.... Dah tue siap sound kami suruh dok diam2 nanti jatuh. mamposlah. tak mo dok diam gak.... lalalalalalallalalal...
Hurmmm tiba kat atas, apa lagik... pose ler. 1 2 3 POSE. Si apex tahan sejuk... tak pakai oooo baju dia tue....kihkihkihkih.. aku pulak seperti biasa felling2 sejuk. kahkahkahkah (mmg sejuk okey)
Dekat sini kami pose paling lama dan banyak pic kat sini. Tapi yg terbaik jer aku letak yer.. karang naik juling korang tengok kami pose.
achu tenggelam dik bunga tue.... banyak pic kami set time jer kat kamera.. senang... agak2 tak chantik set lagik hahahahahahha....Sampai chantik. (mau tak lama). Dah tahu agak over lama betoii kat situ, kami pun bergerak ker theme park.
Harus naik supermen dulu baru naik benda2 lain. Pengenalan orang kata.heheheheheh... Dan naik lah apa yang ada kat dalam theme park tue. Mula2 aku dah tekad x mo naik solero. Sbb tahun lepas dah naik 3 kali(terkuar usus) so untuk kali nie am x nak naik lah.. Tapi haruslah di hanjz oleh achu, amal dan ketua hanjz dayang. Demi menjaga maruah aku, menjaga reputasi aku sebagai selebrity(bakul..bakul apex) aku naik jugak solero tue bersama apex. mereka pun naik jugak buat kali ke2. Yang penting dengar suara aku jer yg jerit, yang lain semua senyap(mati ker?) rupanya kecut perottt sebab tue x leh jerit.(kahkahkahkah) Pastu nak naik r/cter. tutup palk kul 2 baru bukak.(so g makan duluuuu)
Hurmmm nie lah opah ku sayang. Dulu klu korang perasan aku banyak luangkan masa ngan feena.(tetap nak ada nama feena) tapi sekarang cam tempat dia telah diambik oleh dayang ku cyg nie... Entahlah tapi itu yang aku rasa.(maybe dia tengah bahgia) Alhamdulilah. Yang penting, aku tahu dia jugak ingin berada bersama2 kami dan bersama2 aku. Tapi malang itu berbau wangi.(peribahasa merosak namanya nieh)hahahahah. Kami tetap ingat dia, lalu buatlah video msg.(tak terbalas u allsz) maybe terkesima.hahahhahahaha.Kat atas tue opah mmg gembira habis. gelakk, jerittttt, meraung, melompat(wlpun tahu x tinggi) dan mcm2lah. yg pasti dia epy.
Nie pula kami2 yg menemani opah dan bergumbira sekali. Yeahhhhhh apex pandai pose. Sukalah. Aku tak yah cakap, pose itu nyawa. ahu dan amal lagikkk lah, tak yah ajar, tahu jer cam ner nak pose. tapi kena jugak tegur2 sbb aku kan kamera men.(soooo ala2 betul skit2 lah)hahahahha. Tetambah achu tue skg nie nak pose kena tgk perot.. (tarikkk nafaszzzz) KLIK*. baru betul.hahahahahahah.
Bahgianyanya dapat bersama mereka semua. Bersama papy ku. lalalalalalal. 9/6/2008 terukir satu lagik hati baru dalam diri aku. harap hati itu sentiasa ada. Sentiasa bersama. Sentiasa memahami. Sentiasa menyayangi.Kedatangan nya disambut baik semua, maka itu aku rasa amat selesa dan bahgia. Bahgia bersama semua..... muahxx..muahxx....
Dah penat dok lompat2 kat atas tue, maka malam kami trun lah......Balikkkk lahhhh. Time balik kami dapat naik keta kabel ber5 jer. yeahhhhhhhhhhh... G makan and balik umah untuk tito. Nescaya esoknya aku MC lagik.Kahkahkahkahkahkah....(sakit kepala okey, suka pikir bukan2) lalalalalalalalalla...bye.

*bersedialah PULAU...kami akan beraksi duyung dan duyong disana.

5 Comments:

At June 12, 2008 at 10:17 PM , Blogger FirstCallDayang said...

tajuk jer aku dah ngeri dengar...ermmmm jangan jeles yer sbb aku ada kuasa vito untuk mengajak korang gi bersama2 aku untuk release tension..kalu tak tak der lah adegan "declare" kt sana..hahahahahhah..hanjz..yang penting kita enjoy..

 
At June 13, 2008 at 5:51 PM , Anonymous Anonymous said...

mmmm sgt bahagia melihat kawan2 bahagia... itu sudah cukup bagiku... tentang diriku... aku seperti air sungai yang mengalir... bile ditolak ketepi ketepi ar aku bila aku perlu utk hadapi batu besar dihadapan ku aku tetap rempuhi...kebahagiaan kawan2 adalah kebahagiaan ku... apa yang ku lakukan selama ini hanya semata mata utk kegembiraan kawankawan... sekiranyer tmpt ku dapat diganti oleh opah yang budiman aku tak risau dia juga sebahagian dariku....walaupun tiada dihadapan mata namun kawan2 tetap bersemadi dihatiku... opah juga adalah mata dan hatiku...jika matanya yang memandang mataku jua begitu dan rasa hatinya gembira bersma rkan2 ku jua begitu. thanx kawan2 yang sgt2 memahamiku. seperti mana yang sedia maklum aku punya dia dan punya kawan2 yang tersayang juga vouge( hahahahhaha). pilihan jalan masing2 da tentukan...wan ku syg bersama nubhan ku yang comey....acu ku sayang bersma amalku yang hencem...hehehehe.. dayang ku pula bersama kerja nya yang tak abis2 serta bos tercinta yang hansome ala2 hongkong actor kata nyer... heheheheh...aku tetap aku walau apa pun...bergembira ar selagi bole.... ku turut gembira... yang penting korang dihati aku k... jgn lupe insan yang bernama feena. love u olllssss

 
At June 14, 2008 at 7:24 PM , Blogger Achu said...

cweet memories... x sabar nk menunggu pulau menanti.. hehehe

 
At June 15, 2008 at 8:53 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

fina ni taip esei kew??
hehe..wow..nak ke pulau kezambo ker?
beshnyer..name aku ada dlm list tak? x de pun kot..hahaa...
nanti update pulau k??aku pn akan update pulau gak..pulau yg jauh...tp lama lagik nk g..pas gayer

 
At June 15, 2008 at 4:52 PM , Anonymous Anonymous said...

adegan declare aperrrr???kt ferris wheel tu kerrr...huhu

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home