Hitam + Putih


Jumaat, plan ikut akak aku g buzday party kwn dia kat 'Green box' kat sg wang. kul 10 kami sampai situ.(awal nieh) hahahahaha.. Tema kewajipan kawan akak aku nie itam putih.. tak abis2 mmg warna nie jer jadik pilihan mereka. Senang katanya.(boleh nampak kurus)aiyooo.... akak aku jer ari tue warna purple.(mati mereka nak carik)hahahah. So mmg besar bilik vip kat green box tue. boleh joget sambil bergolek.






Seperti biasa, sebelom masuk kat mana2 acara sekali pun pastinya Pose dulu. Kerna klu dah masuk, and keluar muka dah cam terlebih chantik plak .hahahahaha. So lebih baik chantik lite2 dulu sebelom chantik terlebih.(haus).hahahahahahha.
Bersama nadia. Risau sebenarnya ke mana2 majlis bawak pompuan nie.(sbb BAKAL di luar pengaruh normal)hahahahahhaha tapi ari tue dia didalam kawalan aku dan akak.. so sgt baik dia... akan tetapi selepas itu???? aku tak tahu kerna g Lq dah.(dengar cerita sampai bukak kasut lah nak jalan, baru terasa sakit yer?)hahaha

Cian apex tggu aku kat luar sg.wang(tersampai awal plak dia) So pas potong kek, aku terus bergegas ker bawah(tak dapat rasa kek yg besar itu)hukhukhuk... And sambung kat Lq. Lq dah tukar Dj, so kira2 nak tengok lah hebat tak Dj yg baru ini. Dan ternyata sangat Haus yer.. satu lagu ambik masa sangat lama(sampai tak tau nak buka step apa) So bayang kan abis club berapa lagu jer dia putar??(sangat sedeh yer) Masa nak sambung lagu, ke lagu yg lain jugak sgt menyedihkan.. Cam main pasang2 CD plak. terstop2. Aiyo apakah ini?? Ko nie Dj JER, JD?(mabuk rasanya, harap suara jer taste bila cakap) tapi main lagu, sedeh!!!!! sib baik ada apex(boleh manja2)hahahaha timah, been,acu,amal,pheez dan amer jugak ada.... termasuk shaf.

Ternyata memang malam tue milik warna hitam dan putih... memang sehati dan sejiwa dimana saja.hahahahhaha. Dan yang penting baru perasan yang aku hanya pose ngan pompuan jer mlm tue. Malam bersama wanita rasanya.hehehhehehe.

* terasa air laut menyentuh jejari kaki ku...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home