kenapa??

Minggu yang perit bagi aku. Hanya tuhan yang tahu perasaan aku saat itu. Dah lama tak menangis(lama ker?) rasanya tangisan itu sangat lega.... Mungkin betul langkah aku buat. Mungkin salah jugak... tapi aku rasa itu yang terbaik dari terus tersiksa. Kesalahan semua aku sendiri yang carik. Tak nak salah kan orang lain, jika diri sendiri tak dapat kawal. Tak sangka dalam sejarah aku buang seseorang yg aku sayang jauh dari hidup aku. Kenapa? kerna sayang kan dia, aku terpaksa lakukan itu. dia dah memilih, maka harap bahgialah cara yang dia pilih itu. Sebagai manusia, aku boleh melihat dia dari sudut yg jauh skg. harap dia bahgia. Harapan aku sekarang ialah ingin senyum seperti orang lain... Harapan untuk bahagia.Harapan untuk di kasihi. Harapan untuk disayangi. Harapan untuk di cintai. Mudah2an perginya dia punya hikmah yang lain.


Mencintai tak semustinya MEMILIKI.

2 Comments:

At June 2, 2008 at 5:21 PM , Anonymous deuxelmyra said...

sabar k syg....tak semestinyer org yang dicintai akan kiter miliki..
ya betul tu... kter tak kan tahu apa yang bakal mendatang...apa yang bakal berlaku. kadang2 kiter sendiri tidak sedar apa yang kiter lakukan ...adakah benar atau salah...apa keputusan yang kiter buat betul atau tidak.. tapi keputusan yang telah dibuat tidak boleh ditarik semuala...i selalu doakan kebahagiaan u... mufidah feena juga sentiasa sedia disisi jika wan khairy memerlukan... take care my dear

 
At June 2, 2008 at 6:31 PM , Blogger wan khairy said...

yer ker berada disisi?
cam tak jer....
hahahahahhahah.....
u kan skg kena tgk 2 jadual...
bukan satu lagik..
so u lagik bz....
mana ada masa utk i dah.
huhuhuhuhu...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home