Lepak king


Sabtu: Lepas keja apex ambik aku kat opis, g klcc tengok wayang. Ngantuk mata ini cuba ku tahan, demi nak g klcc bersama apex. Tapi still boleh tahan lah...hahahahahha.. Nak pengsan tengok ramai manusia yang beratur nak beli tiket wayang.(aiyoooooo). Demi wayang, beratur jer la weiiii.... panjang pun panjang lah.....lama2 sampai gak.hahahahha. Kali ke2 apex tengok cerita2 seram bulu roma. hahahahahaha.(UMUM) so kira tak dasyat dari long khong2 la apex.hahahahhahah. Akan tetapi walaupun (UMUM) ceritanya mak aikkkk besh!!(jangan tutup mata apex)





Cerita 'The happening' mmg happening habis.hahahahaha. ceritanya kita kena paham di ujung cerita. Tiada jalan untuk berfikir kecuali melarikan diri. Melarikan diri dari apa??? itu yang mereka fikir. Pelbagai teori telah dikeluarkan tapi itu bukan penyelesaiannya. Maka cerita ini sangat sesuai ditonton kepada yg berfikiran 'CERDIK'.hahahahaha. Apa2 pun cerita nie mudah dipaham, jalan cerita yang sentiasa mendebarkannnn dan kesudahannya?? tiada penghujung. Jika cerita ini benar2 wujud so korang tengoklah cerita ini, dan bayangkan nak larikan diri kat mana. hahahahhahaha.


Abis movie, makan time. Secret Resepi jadik pilihannn. hurmmm jauh gak nak g kat situ. sbb terletak kat lrt klcc. Jauhhhnya jalannnn..huhuhuhu. Nak makan punya pasaiii jalan jer lah....








Hurmmmm di mana2 saja, tak kira tempat pose jer kerjanya... sampai naik pelik org2 secret resepi tengok kami pose. hahahahahhaha.. lantak lah korang, jeles la tue.(kan apex kan..)


Nie lah makanan yang menyelerakan dari kami ber2. Tomyam ngan s/getti... Tapi tomyam dia tak pedas seperti biasa.... huhuhuhuhu... tapi berpeloh gaklah mkn. hahahahhaha...


Abis makan, shopping time. Jalan2 cari kamera baru. Nak pakai time bercuti ke 'pulau' nanti.. wahhh semangat nieh. Dari sony ker Samsung.... Dari samsung patah balik ker sony.... Alih2 pening di tengah2 jalan nak beli yang mana. Sebab dua2 bagus. Dua2 tengah ada sale. Aiyoooo... Demi kelainan maka SAMSUNG jadik pilihan. (kamera lama aku nikon tue akan dijadik kan simpanan masa kecemasan) nak buang mula2 tapi cam kesian menganak tirikan nikon setelah samsung lahir. wahhh boleh?? So aku simpan jer lah.(samsung yg dibeli nie tak mahal, sbb ada sale, jimat giler) Dah beli kamera nak lah bergerak balik,(ngantuk ya rabbi) tapi apex nak singgah kedai kawan dia... So g la kejap teman... Akan tetapi agak lama aku pose sorang2 kat luar kedai kwn dia tue.. so Aku ambik keputusan untuk pergi lepak taman sorang2 sambil isap rokok.

*konon2 merajuk la nieh..... lepak jap sorang2 kat air pancut klcc

Lepas nie, klu tak chantik lagi gambar tak tahu lah nak cakap apa. hahahahahahha... Nak tengok pic preview?? tggu laporan akan datang. Akan dimasukkan pic2 preview. Pic2 dari perlawanan bowling ari ahad. tggu laporannya....

*pulau-pulau malaysia chantik2 tau..... tetambah bila........??

5 Comments:

At June 23, 2008 at 8:15 AM , Blogger Achu said...

wah happening sgtkan sampai g bli camera.. gitu... lagi satu yang peliknya napa nk makan kat secret recipy anevue k tue pasal.. kan kat klcc je ado atau x tau kewujudan scret recipy kat ctu.. hahahaha... x sabo nk menunggu blog seterusnya mengaibkan di bowling di hujung minggu lepas.. hehehe...

 
At June 25, 2008 at 1:07 AM , Anonymous Anonymous said...

itulah...rasernyer ader secret kat dlm klcc kan.....tbe2 die bawak i sampai ke avenue k tue...pastu i yg kener..hehehe...i??siapa i?hahaha

 
At June 25, 2008 at 6:33 PM , Blogger wan khairy said...

yerrr la..
mana tau ada dlm tue gak...
wahhhh apex,,,,, terus ckp rasanya ada lah?? ari tue x ckp apa2 pun...
ikut jer.....

 
At June 25, 2008 at 11:43 PM , Anonymous Anonymous said...

sbb aritu tgh blurr....kannnn...org tru katter klcc umah kedua dierr...so klu bangkang kang...kener...hehehe

 
At June 26, 2008 at 5:51 PM , Blogger wan khairy said...

tetap ada alasan tue...
menjawab jer kerja dia...
org lagiklah.. ngantuk + mamai...
lebih dasyat dari blurrrr tau.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home