Mungkir JANJI


Seperti biasa jumaat hari riadah bersama keluarga(rakan2). Agak lewat tiba, sbb konon2 nak tggu dayang dan feena siap, tapi malangnya mandi pun belom(dah bagi tanda2 CELAKA) tak perlah kami gerak dulu. Sebab hid dah msg2(dia nak turun katernya)heyyyyy jumpa sana.... Aku ngan apex pun gerak ler ker LQ dulu. Sampai jer hid dah tegur2 kat atas. Ada bawak kawan sorang. lupa nak tanya nama.






'Nie ker muka cam nubhan itu cik wan? Dapat gak jumpa'.(ayat hid) iyer hid, tak dapat nubhan adik nubhan pun jadik lah....' hehehehhe, apex mmg jadik tumpuan malam tue. Dalam kul satu kelibat manusia dari adun setiawangsa tak der...(aku dah sentap) tak per sabar ;lagik... Dalam 1.15 kot kelibat acu,amal,phezz dan amer dah nampak....(yeahhhh lega, dtg gak mereka) Mana dayang dan feena????????( nak carut, pompuan. tak carut nanti hanjz plak, so baik carut sehabisnya) Beria nak turun, sekali 'kurazon2' tue tak datang... celaks habis nie. Klu bukan ahli keluarga rasanya lagik dasyat aku maki(nada tak main2 okey) Dok semangat ajak amal, acu, amer sekali dayang tak dtg. (baru bagun tito yer? baru nak mandi yer? cakap jerlah tak MO pi, kan mudahhhh.)Fenna tak yah cakap lah, Terkurung sekarang ngan kehidupan dia.Alasan tak melambangkan semangat sungguh! Dah kejut awal, suruh mandi, boleh tertito lagik?? Bila mr. dickinson dah MARAH, mmg tak ada ayat tapis atau alas. (maap jika terasa, NEXT) dah lah, lagik aku melalut pasai mereka, jadik cerpen plak nanti. baik teruskan ngan cerita selanjutnya.

*bersama hid dan achu....(nie pun dah kira okey hid...thx yer)

Kakak aku jugak turun nie, demi nubhan katernya.. yang penting sampai nak balik masih dok anggap si apex tue nubhan(kelakar sgguh akak aku, patut mc)hehehehehhe... Janji aku dah tunjuk nubhan aku. Bukan pic tampal2 dah kan?? hahahahahha..Maksu jugak datang nie, lama tak cha..cha katernya.. kali nie turun dengan semangat montelnya.hehehehhe.Malam tue mmg rancak semua menari, si amer dok tanya mana dayang, mana dayang... cian dia. Hurmmm aku mmg tak paham and tak nak ambik taulah pas nie, nak g.... pergi! tak mo g lantak!!! malam itu perlu dilangsungkan ngan jayanya. Shaf dan apau seperti biasa ada bersama.. heheheheh. apau bila ajak cari makan dan minum2 dia cam segan plak... gedik kan..hahahahhah. Kami menari sampai penat. Dan kesudahannya mmg 'kurazon2' tue tak datang sampai habis....(@#$%&*)

Besh bersama Apex, acu,amal, phezz,amer,shaf,apau,hid,maksu,kakak,lutfi,dan yang lain lagilah. enjoii habis. Aku tak lepak pelita sebab penat(ngantuk sebenarnya) so tahan lah lapar jap.hehehehehhe. Balik umah terus tito. (tito ker cik wan?) hahahahahah....

Nak tggu ahad nie plak, tak mo ajak atau kata apa2.(sebab semua dah janji) Cuma nak lihat apa yg nak berlaku time tue.. tertito lagik? baru nak mandi? kena keja? atau bla...bla...bla....bye semua. Ahad nie jumpa kat flamingo plak.sayang korang semua...

*Pantai..pantai...pantaiiiii......(ayo..ayo...ayo.. ayo kezambooo..)

5 Comments:

At June 20, 2008 at 8:15 PM , Anonymous Anonymous said...

tak dpt nubhan adik dier pun jadilah kannn

 
At June 20, 2008 at 10:29 PM , Blogger Achu said...

tue laa.. nk dihajzkan sudah pn.. entah laa berapi nk g katanyer.. kesudahan hampeh... nie laa dikatakan kwn sejati.. janji lupa janji.. org yang keje pagi pn sanggup turun krn da berjanji ngan kengkwn xnk kecik ati.. tp diorg pn xde pn bukan menjadi masalah utk happy.. yang penting kita enjoi.. hahahaha.. SOWIE M.C.F & F.C.D dihanjzkan.. mmg sepatutnya...

 
At June 22, 2008 at 12:02 AM , Blogger .::EdDy BaNoD::. said...

lorr...x sudeh2..hehehe..
tido lg besh kot dr g club??
ada pe ek malamm tuh? PC nak memperkenalkan Nubhan kew???
Nasib aku x dpt invitition card kalu x asyik dapat pahala jer kene carut2 manja Cek Wan yang makin beranis...!!!

 
At June 22, 2008 at 7:26 PM , Blogger FirstCallDayang said...

ye lah gwe mintak ampun yer..memang tertido+tak larat drive pun..next time untuk kurangkan carutan korang aku rasa nak gi jer aku call korang terus..so tak yah ler aku commit apa2..apa2 pun maafkan kami yer penunggu gua LQ..next time..belajar dari kesilapan..

 
At June 22, 2008 at 8:11 PM , Blogger wan khairy said...

tahu pun.... sah2 apex nak drive kan??hurmmmmm tak per belajar lah dari kesilapan, supaya dapat kurangkan dosa aku nieh.hahahahah.. kerja nak nak carutt jer. klu tak carut nanti korang buat balik, so demi kebaikan baik carut.hahahahah.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home