pink..pink..pink??

Lama rasanya tak update blog, fuhhhh banyak cerita yang tertinggal. So aku mulakan ngan buzday shaf yer. Bertemakan pink(aiyooo baru nak pakai baju biru) aku akur ngan tema itu. so gegaslah g beli baju pink kat klcc.Semangat setia kawan, so aku ikut jer tema itu. Kami yang terawal sampai, so hanya kami jerlah yg cute.hahahahahahaha



Sampai depan LQ, mira dan zafff dah sampai.(OMG, zaff masuk lq?) wauuuu cool. mira sangat chumel , tapi rambut pendek tue kurang aku sukai dari dia. tp cute gaklah... Seperti biasa permulaan yg suck dari feena(wahhh dh mencarut nieh) why?? bcoz seperti biasa tiada kes lain, melainkan kes sama. nak termuntah cerita, korang sendiri mau ingatlah yer! hehehehehhe.. Tapi selepas itu pengaruh kawan2 baik tetap lebih kuat berbanding perkara2 sampingan nieh. so dia kembali enjoiiii ngan kami dan buzday boy sgt hpye aktif pd mlm tue.. aiyooooooo... sebab ada insan yg taste selama ini join skali(buta ker??)hahahahahahah...
ACU & AMAL: wahhhh x berkonsep seperti di cadangkan oleh buzday boy. klu aku jadik shaf mau aku sentap, dan mencarut dlm blog, tp siapakan aku?hahahahahahahah.. pakai sedondon, acu dan amal tetap chumel mlam tue..(shaf tahun depan balas dendam tau) wahhh boleh? kihkihkih.....
Kek malam itu sangat sedap. aku selalu sepotong jer klu mkn, tapi kek tue aku ambik 2 potong. memang sedap.... nyum..nyum..nyum.....dah tua shaf.... so bawak2 lah insaf. hahahahahahah.. Kami berhibur sampailah 3 pagik......Seperti biasa next, pelita klcc. hehehehehhe. makan2 sambil pose2 sambil ngumpat. agak lama lepak sebab esok aku cuti. Mungkin ada hikmah balik lambat, sbb punya kes di rumah. Kes apa? kes menyapu sampah.hahahahahahhahahaha...

Epy buzday shaf, moga panjang umur,murah rezki. cepat2 lah ketemu jodoh. kecuali nak menjanda sampai ke tua.hehehehehehhehehe....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home