Tito itu seksi

Tito sebelom waktunya: Tito begini selalu berlaku pada insan yang sgt aktif. Aktif apa? Apa saja sampai boleh tertito di tempat yang bising.hehehehhe Tito begini selalunya berlaku di hujung2 minggu jer. hahahahah. Sedar2 dah kat umah. Wahhh boleh?? ala2 tito seorang putri. Sedar2 dah pagikkk gitu. Tito begini chumel sgt, sbb kadang2 boleh bermimpi atau bercakap bukan2. lalalalala. Tapi dah jarang jumpa tito sebelom waktunya nie. Sebab semuanya mengamalkan tito seimbang dah sekarang(takutlah tue)

Tito dalam iman: Tito dalam iman ialah bila orang itu senyum semasa tito.(buang tabiatt nak mampos la tue) Dalam bahasa plastiknya, tito2 ayam. Tito2 begini jarang berlaku. Klu berlaku pun kepada orang yg istimewa sahaja.(sangat) Tito2 ayam jugak berlaku kepada insan yg gedik santai orangnya. Biasanya orangnya pasti chumel2 perasan gitu. Konon2 seksilah bila tito dalam keadaan senyum. Nie tengah tito ker tgh sedap??? lain macam feeling senyumnya.. hahahahah..

Tito sambil baca yasin: Tito begini SANGAT digeruni semua. adakah? benarkah ? bilakah? itu semua boleh berpeloh dibuatnya... tito dalam keadaan koma orang panggil.(kami jer pggil tito sambil baca yasin) Tito begini hanya berlaku kepada manusia yg sentiasa bz ngan kerja dan strezzzsss 48jam. Selalunya orang yg tito begini akan melakukan atau pose tito paling gerun dalam banyak2 tito. hahahahahah. Nak tergelak pulak tgk model dibawah ini. cam kenal jer.. hahahahah...Yang penting kepala bawah tilam, sib baik tilam cap ayam, cuba klu tilam Vono, mau kebiruan wajahnya.(jgn amalkan tito bawah tilam yer). Apa2 pun tito sambil baca yasin ini seksi jugak bila dipandang, sebab kita ingat cam dah nazak, sebenarnya dia tengah nyenyak . bagus...
p/s: Dayang a.k.a opah inilah bahan semalam kat EPL itu.(ko pasti terharu2 berair kan?)
tito dalam syurga: Ini berlaku kepada insan2 terpilih dan terpelihara jer. tito dalam syurga bererti tito dalam keadaan yg sejuk didalam tapi panas sebenarnya diluar.(tito dalam opis lah) Tito begini selalunya terjadik kat opis yang tak bz, cam opis insan kat bawah tue. hahahahahah. Sesungguhnya tito dalam syurga mmg kepuasan yg tak terhingga. Pengamal tito dalam syurga adalah insan yg memang kuat tito. Selagik boleh, jgn bazirkan masa, so titolah jawapannyer. Orang yang tito dalam syurga mempunyai aura tito yang sgt kuat. Yang pasti titonya penuh pesona. hahahahahahah.
Dalam banyak2 tito korang pasti teruja tgk tito no 3 kan? Di sebabkan tito no3 lah maka rencana nie diterbitkan. hahahahhahahaha. Sangat sweett cara titonya.(walaupun) So korang pilihlah nak tito macam mana yer, sbb semuanya masih selamat diamalkan. hahahahahah. bye.

* pulau itu indah kan????hurmmmm nyamannyer

4 Comments:

At June 16, 2008 at 9:21 PM , Blogger FCD said...

lahanat sangat yer...tapi tak per..nampak cam seksi gak..penat lah sengalllllllllllllllllllll...
ermmmmm..apa2 pun aku sayang korang..
tu tido tak sempat nak mimpi k...
sedar2 dapat msg org tu makan maggi jer..

 
At June 16, 2008 at 10:37 PM , Blogger wan khairy said...

penat yg sengal ker?
patutlah cam berkubang jer..
bukan tito..
hahahahahahahh...
aku juga syg ko opah.
sbb ko lah opah kami yg paling seksi...
tito pun ala2 cam makluk tuhan paling seksi jer.

 
At June 16, 2008 at 10:51 PM , Blogger Achu said...

sowie laa cik opahku yang comei n pheez ku yang gedik... sumber2 nie semua datang dr aku.. ingatkan cikwan nie memain membuat blog akhirnya terbuat jugak.. hehehehe... yang penting tito paling seksi yang berlainan konsep... hahahahaha

 
At June 18, 2008 at 7:14 PM , Anonymous deux said...

mmmm pandai betul achu berfikir ttg blog nie kan... hahahahahha... tapi tito yang last sekali tu mcm sakit hati jer tgk... mana taknyer... da ar tito tipu2... feeling2 amik gmbr sendiri... ko mmg opah paling seksi dayang... i love u olllsssssss

p/s tak aci gmbr achu tito takder.... tak cukup ahli setiawangsa nie,......

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home