ahad yg tak menjadik

Gi tgk wayang citer kat atas tue... Bagi aku yg sememangnya tidak suka akan Hero batman, mmg tidak perlu tengok cerita batman sbb kuasa batman bukan kesukaan aku.(tak ada pun x per) tetapi dr tgk citer' im not single', baik layan cerita aksi kat wayang, lagik syok.... cerita melayu ari raya boleh tgk kat astro ria. So dah tgk... mmg banyak sgt penghujung, wlpun sebenarnya tidak(BIADAP sgguh) and kena paham betul2 sampai berkerut dahi memikirkan nyer... Pening pikir, last2 aku sendiri tak tau apa kejadahnyer cerita tue.(hanjz) So aku bagik 1BINTANG jer(sorry batman itu yg ko layak dpt dari aku)maybe sbb aku x da mood jugak kot... hukhukhuk.. and tiada pic aku ngan apex dpt di snap sbb(mood diluar kawalan)

MOOD x der + windu my frendz

Next time kita kuar sesama semua okey!!

NANGIS*

1 Comments:

At July 27, 2008 at 10:04 PM , Anonymous Anonymous said...

seperti biasa....i yg bersalah....tkper...deal with it....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home