aktiviti bebas

Ahad: Ari dok umah, rehat2..golek2 tapi naik pening dok golek2 kat umah lama2..(dah ler sakit perot dari semalam) sib baik apex ada ubat(thx papy)
so aku ajak apex teman balik gombak jap.. Petang nie apex balik kuantan(nada sedeh)* So seblom balik aku ajak teman , atlist ada org kat sebelah time aku drive...lepak2 gombak jap, petang aku gerak balik s/wangsa sbb apex nyer bas kul 6.30(aku anta kat lrt) hukhukhuk sedehhh + pilu . Pas anta dia Es datang umah ambik barang dia tertinggal.. And phezz dtg ambik aku, nak g main bowling katernya.. G ambik acu, kami ber3 g main bowling kat Ampang point. 2 game seorang.... Besh gak lerrrr main , first time main ngan phezz. Nanti kita g main lagik yer...(sory pic kat bowling x der sbb terlupa)boleh??hahahahah..
Abis main gerak lepak kat tanjung(kedai kadir) makan2 sambil borak2... sebelom balikkkk..

*sakit perotttt aku dah ilangggg...

4 Comments:

At July 21, 2008 at 11:58 PM , Anonymous Anonymous said...

my anjer dapat 155 and 145 ari tu...sgt2 hebat yer....huhu...tgk tangan la kan....hehe...ala2 cter hellboiy 2 punyer tgn..hehehe

 
At July 21, 2008 at 11:58 PM , Anonymous Anonymous said...

go anjer!!!

 
At July 22, 2008 at 12:07 AM , Blogger wan khairy said...

siottt jer u kan...
my damdam a.k.a balang gas...
muahxx...

 
At July 22, 2008 at 4:13 AM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

kenapa siut pulak..heheheh....
balang gas????ehhhh
balang gas ape nihhh??huhuhuhahah

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home