cover terbaru




Kenal? sapa tak kenal sila senyap jer.... haha.. pasti ada yg kenal cuma tak tahu, ooo artis ker? gituew... so kawan wan nie telah muncul ngan single pertamanya 'rasa seorang lelaki'(baiklah). trend sekarang muncul single dulu baru album.. (katernya) so es datang opis suruh buat cover untuk single si boy nie.... so aku pun buatlah... sambil dengar lagu terbaru dia nie.. besh...
Konsep ngan gambar diberi maka itulah yg terhasil.... jika dulu cover untuk es satu pic, kali nie ada dua.(banyak keja skit)
So siap!!! hahahahahha... Mereka puas hati, aku pun senyum.. Dah 2 cover aku pernah hasilkan... berlainan konsep... konsep kali nie lebih simple berbanding ngan es, yg ceria.... So harap lagu nie boleh hit..insyallah.cover 'satu cinta' yg pernah aku hasilkan dulu.

* nak g bangii?? aku tak tau jalan.. PETANDA!!

2 Comments:

At July 24, 2008 at 2:28 AM , Blogger Hatta Dolmat said...

wan!!

tq for ur comment!

huhuhu best loh pg pangkor..


lama dah tak g sana.

kim salam achu n kak siti..

mwakhssxx!!!

 
At July 27, 2008 at 8:29 AM , Anonymous Anonymous said...

mmmmm sgt cantik.. u mmg dilahirkan kreatif... congratulation...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home