Ji grand opening

Malam nie aku kena g memeriahkan tempat baru Dj ivan mainkan muziknya kat Ji club(jln ipoh sana)So aku,apex,dayang,maksu dan shaf jer yg pergi.Yang lain mana?? mereka semua isap dadah ehh silap dada, so takut klu kena raid cam kat baze dulu(x menghanjing tau, kira cakap benar jer nieh)hehehehhehe. mereka g tgk wayang(perlulah wayang ari jumaat kan?? baiklah) so mereka x pi, maka kami jer yg pi, janji enjoiii... So memanglah Amazing race yer, sesat.. sib baik sesat sekali pusing, pastu terus call ivan, and last jumpa gakkk.. masuk2 jer nie disambut bagai artis nie(dah la parking free) abg shah senyum yg penting selit bergambar sekali...hahaha..So masuk2 club tue, mmg besar ada luar, untuk lepak2 berkenalan ala2 cik cur.. and kat dalam tempat utk menari...hurmmmm tak ramai pun manusia? cina2 bukit jer ramai? motip?? apa nieh? ko tengok aku.. aku tengok ko.... hahahahaha. yg penting belom apa2 dayang dah buka step(jatuh kerusi sbb licin) aku mula tue nak gelak tp cam kesian, tahan gelak dalam hati... pas dia dapat duduk ngan betulnya baru aku gelak tergolek2...(maap dayang, show ko besh)dalam 12.25 cam tue kami mula plan tuk ke tempat lain... buhsannnnnnnnnnnn*. kami ambik keputusan tuk keluar jer... and kat luar dah ramai nie hadik2 tgh park and ada yg baru sampaii.. so cam beshlah klu dah ramai2.. tp apex tetap x nak masuk, so aku seperti biasa tak der mood terus. and ajak jer balik(kan mudah) tapi setelah cool balik kami patah balik... ala2 masuk je JI pas nie org dah start menari... And ianya betul..

Ramai sudah yg menari. haaaaaaaaaaa ini baru betullll. cina2 banyak dah balik kan bagus klu paham bahasa tuk pulang. kahkahkahkahkah...Pas nie jumaat mmg cina2 tak dtang ler.... baru meriahhh.. Kami pun mula menari. yg penting ada maksu mmg besh... tak abis2 kami ketawa bersama, kan dayang ???/ hehehehhehe... x jaga kandungan nie. Ada tiger show mula2 tue... aiyoo nampak p**i...betullllll.. terkoyak terkangkang aku tgk. and viviyana mcnya. Apa jd Lq? byeeelah jawabnyer...

Setelah penat berhemps mulas menari, kami pun bergerak pulang. tapi sempat gak singgah pelita nak minum2 katernya. tapi sampai sana semua oder makan(siott jer)heheheheh...cakaplah lapa semua..sembang2, makan2 dan minum2 kami pun bergerak pulang, sbb esok aku keja. dayang pun kena g opis... hehehehehhe.yg penting kat Ji club ramai x kenal aku kat situ. rambut pendek. nak salam pun mereka tengok aku dekat2... takut salah orang.hahahahahha. siottt jer.





Bersama dayang yg gila2 remaja.


purple jadik pilihan aku dan apex utk malam tue.

3 Comments:

At July 11, 2008 at 10:48 PM , Blogger FirstCallDayang said...

hehhehehehehe....apa2 pun tetap best kan...

hehehehe really enjoy last nite...

 
At July 12, 2008 at 1:55 AM , Blogger Dihidangkan dgn penuh sexi oleh ~MaksuHakim~ said...

Kandungan still under kontrol..jangan bimbang u olllz

 
At July 12, 2008 at 7:11 AM , Anonymous Anonymous said...

JI besh!!!!yang penting kitorang ader theme colour..kau ader??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home