Jumaat yg FREE


Jummat malam: bercadang(bercadang yer) nak dok umah jer.. tapi maksu tak abis2 dok msg2 ajak kuar...(aku suruh dia belanja kacip fatima br aku nak kuar) so dia kata beress. Nak g Lq mula2, sbb Ji(dalam kenangan) hahahah.. tetapi ubah plan setelah hid call.(ajak g club baru, yg penting free) YES! jimat(PERHATIAN:gaji belom kuar) So aku setuju ler, akan tetapi lagu kena besh arhhh...(doa dalam lagu sebelom sampai) berjumpa di celcom baru gerak ker club tue, kat jln duta sana. Lama rasanya tak berhibur(lama habis)...



yana,maksu,aku,apex,hid(kak aida yg snap pic nie)kuten otw.



Setiba disitu mmg chantik clubnyer(klulah ivan dpt club nie kat besh, br club). Yang pasti 'Doa dalam lagu' hanya tinggal 'doa' saja. muziknya boleh tahan(terasa nak mati dah)sabar cik wan, baru masuk ... bagilah masa skit.. BAIKLAH. Hurmmm aku kenal siapa empunya club baru nie. bagus... (semakin maju dia) Dannn yg penting ternampak kelibat raksasa..(raksasa??)hahahaha
aku nampak kelibat BOS besar aku.... motip dia kat situ? matilahhhh.... Sebelom dia tegur aku, baik aku yg tegur dia....aku pun cuit bahu dia...

Bos: hyeee wan buat apa sini?

Aku: buat bodo(dalam hati) saja ikut kawan...

Bos: tau ka club nie milik sapa?

Aku: sapa?

Bos: iskandar(cust. kami yg dulu)

Aku: patutlah dia bz... semakin bagus dia...

Bos: mana kwn? kenalkan..

Aku: matilahhhh, baiklah.. kenalkan hid, yana, kak aida dan lain2..

Bos: jom lepak sama saya...

Aku: jommm semua...(bapak hayam sgt)

Bos: mau minum apa??? bagi tau saja..

Aku: tetiba malu biawak disitu(mana tau cukup bulan tolak gaji) apa jer boleh boss.

Bos: apa2 tue apa??

Aku: BIADAP pulak aku rasa dia nie, air apa jer, janji sodap!!

Bos: baiklah...

(tetiba waiter dtg letak 2 botol )weiiiii apa nie? untuk siapa? kami? aku? aiyo!!x terhabis nie.

Bos: esok datang keja yer...(sambil buat mata sepex merenung aku)

Aku: heheheheheh.. datangggg, harus datang....(sambil melihat botol itu)

Bos: apa lagikkkkk, cha.cha(wahhh menokok tambah)



nie ler bentuk,rupa, gaya club tue dari luar... chantik.


yeahhh.. tetiba Lagu R&B berkumandang... baru besh layan gini...(akan tetapi sekejap jer) dalam 2, 3 lap pastu kembali lagu2 yg stepnya memenatkan badan.hahahahhaha...(tetapi time tue x kesah dah lagu apa, sbb mmg terasa cam besh dah pun)paham2 dah ler.
Maksu malam tue sgt hype yer.... lepas catwalk, pose, pas pose, menari, pastu catwalk balik... pastu merangkak....baiklah... janji epy yer(yang pasti aku jugak yg open) wlpun bukan aku yg bayar.. hahahahahha. maksu hutang satu.Next time maksu plak. Dan hujung2 masa, maksu dan rakuten dah ilang dari pandangan... owhh dah gerak balik katernya... baiklah.. kami masih melayan dlm club tue, sbb tetiba R&B berkumandang balik. Dapat lah ber GIME MORE ngan yana... hehehhehe...nanti kita minta mereka sign tau yana.(merembes ko kan, tp mmg ensem pun)hahahahah...yeahhh tetiba lagu dah abis... kami pun balik...
Dunia dah tunggang terbalik kami kerjakan.....

lor, kejapnyer maksu sampai umah.si kuten tgh baca yasin ker?hihi

pastu kami terus balik. yang penting aku,apex, maksu dan kuten selamat sampai s/wangsa.Amin. nampak katil terus tiooooooooo.(esok kena keja) nanti bos tolak gaji rm600.hahahahahah. thx kak aida, hid dan yana... Enjoiiii sgt.(selamat malam)

*sabtu plak aksi apa akan kuar? nantikan...

2 Comments:

At July 27, 2008 at 4:28 AM , Blogger singAsong said...

MAKSU ~~~~~

sampai begitu sekali????

 
At July 27, 2008 at 6:55 AM , Anonymous Anonymous said...

mmm seronok nyer... rindu rasa dihati...hope u in a good condition my dear wan... luahan hati ku yang hanya bole difahami oleh yang memahami sahaja

Titisan embun pagi hari
Gugur ke daun bak berlagu
Bagai berbisik pada hati
Tahukan dikau erti rindu

Bersimpul duduk sidara tani
Di pipis lada burung terbang
Terasa kekok ku di sini
Banyaknya mata yang memandang

Purnama mengambang dipagari
Bintang berkerdipan
Sayup kedengaran
Sang pungguk di hutan memuja
Bayangan

Harapkan padi padi huma
Entah menjadi entah tidak
Harap mati usah percuma
Hendak menjerat biar bijak

Berhembus bayu senja
Pesankan kepadanya
Bertenanglah
Sabar dan berdoa

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home