The mummy - Tomb Of The Dragon Emperor

'PASTIKAN ANDA YANG PERTAMA DI DUNIA MENONTONNYA HARI INI'

Teruja ngan slogan di atas maka semalam aku dan apex di ler tengok cerita 'THE MUMMY' nie. Filem BLOKBUSTER tahun ini katernya...(siap booking on9 ari rabu yer) so dapat ler tempat duduk atas sekali.. tak payah susah payah beratur bagai nak gila.hahahahaha. Memang ramai yg tengok sampai Seat A pun penuh... bayangkan ramai ker tak?
Tarikan cerita nie di malaysia sebab ada Dato Michelle Yeoh . memegang watak sebagai ahli sihir(tukang tilik) di zaman purba dulu kala, dato mmg kelihatan chantik dan fenomena dalam filem nie. Kuasanya membuatkan dia kelihatan sama(muda dari dulu sampai skg) wahh berkuasa kan?? rumah buruk, tapi dress Malatop u allsz bila g menghadap raja...(mau raja tak stim)hahahahha.. akan tetapi watak dato tak dapat diterjemahkan dengan penuh bergaya dan kuasa(tak der aura) jangan mengharap lebih dari dato. So kewujudan dato dlm cerita nie bagaikan tak terasa sgt, sepatutnya sebagai orang yg menyumpah raja dan pengikutnya, dato sepatutnya lebih berkuasa dari biasa.boleh terbang2 ker, ada kuasa veto ker,kuar api ker, ada kuasa angin ker, kuasa kilat ker(stom ker?) ..(begitu melampau fantasi aku)

Agak kelakar mummy dari china...hahahahah.. aku tak nak cerita lebih ler, aku kasi (2.9 bintang jer tuk cerita The Mummy nie)boleh layan... tapi the mummy yg lepas2 lebih besh, lebih aksi,lebih padat,lebih saspen,lebih teruja,lebih berkualiti..Apa2 pun tak rugi g tengok...


Sib baik dok atas, so selesa tgk wlpun byk sembang dari aksi2 saspen... kepada yg dok bawah sekali tue, merasalahh menjadi mummy kat situ.hahahahhaha. abis cerita kami balik lerrr...*jumaat tiba lagik, acara malam dimana???

5 Comments:

At July 31, 2008 at 7:11 PM , Blogger -FAZREE- said...

btol...terbayang oleh i dato masuk entrance dgn angin yang kuat..skirt labuh berterbangan...muka control vogue tpi fierce...kan...

pastu terbang sana sini...tapi..
starting kene cucuk,ending pun kene cucuk.........haih...main cucuk2 jerlah nnt yer

 
At July 31, 2008 at 7:17 PM , Blogger wan khairy said...

kannn?
sepatutnya penuh kuasa mistik yg hebat.... baru ada gempaq...
hehehhehehehe

tuelh cucuk sana,cucuk sini..
last2 mati dlm keadaan jelita.
hahahahahha..

 
At July 31, 2008 at 7:18 PM , Blogger -FAZREE- said...

yang penting..spend time ngn yg tersyg sgt best!!!tanpa dendam di hati

 
At July 31, 2008 at 7:24 PM , Blogger -FAZREE- said...

haah..lpe nak ckp pasal part mati dlm keadaan jelita tu..perghhh...muka macam tak sakit langsung ea kne cucuk ni..mmg la perlikzzz

 
At July 31, 2008 at 7:44 PM , Blogger wan khairy said...

mungkin dia dah biasa kena cucuk kot...hahahahahha... kata ahli sihir so x rasa sakit kot... maintain jer matinya...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home