ngantuk dalam segar


Sabtu: Mata nie dok mengantuk sbb g J.I yg buhsan semalam... hukhukhuk.. yg penting apex ikut gak g opis. x mo jadi cam minggu lepas.. So minggu nie dia ikut g opis dlm keadaan mata yg ketat. hehehehe... Yang penting dia tito dalam bilik rehat... aku tito kat sofa(tetap lah sofa kan?) hahahahahha.. 2 jam kami tito dari kul 10 sampai 12(sbb stanly dah masuk) So kena la bangun yer..(konon2 terlelap lah) Yg penting mmg rasa lega skit mata nie... klu tak, nak buka pun pedih.huhuhuhuhu.. Abis jer keja kami terus g KLCC beli tiket 'HELLBOY II'(sepatutnya minggu lepas tengok) tp ada kes minggu nie kami tebus tengok wlpun banyak cerita lain dah kuar, tetap nak tengok cerita nie... Movie start kul 2.10, so kami g makan dulu. lapar ler pula..






KFC menjadik pilihan. wahhhh dari hari 'TWISTER' kuar , aku dah kempunan nak makan tue.. tapi baru ari nie dapat makan... yeahhhhhhhhhhhh... so kena makan banyak2...(tetaplah mkn banyak) Aku ambik 3..... 1 untuk apex... 2 untuk aku(melahap )Ari tue tetap hari berdua lebih baik sbb kawan2 yg lain dah tengok cerita HELLBOY II tue... kami jer ketinggalan.

Sedap hingga menjilat jari jemariii...



Apex cuba untuk buka mata seluas-luasnya...

Aku cuba untuk tidak nampak mengantuk..walaupunnn..



Abis mkn, terus g tengokkk movie... mmg besh ler ceritanya... dari ngantuk terus segar dalam panggung tue.. Ada kelakar, ada aksi ada segala2nya..... Apex aku bagi lelaki balang gas tue.. hahahaha. cam cumel jer...pot ..pet..pot pet...(apex sgt)
Abis movie kami terus balik untukkkkkkkkkkkk TIDO!!!!


*Lena di ulit mimpi....

4 Comments:

At July 21, 2008 at 11:54 PM , Anonymous apex said...

best giler ari tu n citer dier pun best giler...tapi mcm byk bazir mase kan anjer?tito ptg jer kiter ni..tkpe.diz week kite buat plan bru ea...hehe...my big ape..atau beruk besar...hehe

 
At July 21, 2008 at 11:56 PM , Anonymous apex said...

hai beruk besar yang cumeiiii

 
At July 22, 2008 at 12:08 AM , Blogger wan khairy said...

hye balang gas yg pot pet pot pet

 
At July 22, 2008 at 4:14 AM , Blogger -FAZREE- said...

poy pet pot pet...
heheh...lets do this next time okayh

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home