Tarzan alaf baru

SABTU: Aku ada plan nak teman akak aku sabtu nie, g mana2 pun tak per.. janji dapat teman dia yg dah kebuhsanan kerja katernya.. So dia rancang nak g rum jungle pada mula2nyer... tetiba ubah g sunshine(buzday kwn dia) pastu batal. plan rum jungle balik. sampai rum jungle tika x bawak ic(BIADAP) terus nak masuk ALOHA(sbb kawasan akak aku), akan tetapi rezki berpihak jugak pada 'Rum jungle'.hehehehhehe. So kami cha cha kat jum jungle sambil layan LIVE BAND(beshhh siottt)





Bagik apex nie first time dia masuk rum jungle...(nampak dia cam besh jer layan live band kat situ) besh kan apex? hehehehhehe..Apa yg pasti Live band kat rum jungle mmg besh....... chumel jer pompuan yg nanyi tue..(cute)

apex,aku, tika dan akak....firz,aku dan tika yg x bawak ic

Firz jugak joint sekali....lg pun sudah SEDEKAD rasanya tak g club ngan dia(semakin hantu dia kat club) hahahahha... tapi tetap enjoiiii... agak penat,, duduk... dah dudduk penat lagik, terus ajak balik. hahahahha. yg pasti kami smpai awal.. balik pun awal... dalam kul 2 dah balik sbb klu lagik lama dlm tue, aku takut keta aku automatik terbawak sendiri nanti.hahahah.. So baik gerak awal sebelom cipta rekod keta terbawak sendiri.(hehehhehehe)

kami yg CUTE lagik normal, walaupunnnn.....

hantar firz balik umah dia, kami pun balik.. yg penting larik dr r/blok ikut jalan lain.. hahahahha. Akhirnya selamat gak sampai umah .. Dah 2 kali bawak keta sambil berdoa....AMIN.



*Ahad nak g mana? adakah ahad itu bahgia?

1 Comments:

At July 29, 2008 at 5:48 PM , Blogger MAXWHITE Skincare said...

yang penting RJ agak besst la...live band dier.hurm...aper lagi...tapi kat ctu masa mcm terasa lambat sgt...adakah sbb kita terdatang awal?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home