tebus hari sabtu

Ahad: Hari dimana 'Berdua lebih baik'. nie terjadik sebab ari sabtu segala aktiviti x dapat dijalankan setelah ada salah paham sana sini.Hanya ahad ari tebusannya.. Harap semuanya berjalan lancar. Kononnyer sabtu nak tgk wayang, tp dah terbantut. So ahad aku x nak ajak tgk wayang, sbb selalu sgt bersama apex g wayang. Aku plan nak buat apa yg kami belom pernah buat ber2. Iaitu Karaoke. Pernah g bersama, tapi tak berkesempatan mendengar dia menyanyi(suara nubhan la kannn) so mahal skitt... 2 jam kami ber2 dalam bilik tue. Seperti biasa lepas aku nanyi, aku lagik.. aku lagik... and baru dia... hehehehehhe.. apex kurang pilih lagu.. so jgn salahkan sy yg chumel ini. Akhirnya dapat gak dengar papy nanyi... mmg x dengar dia nanyi... slow jer vokalnya.. cam takut2 jer nak kuarkan.....(cuba jadik jac.... GEMILANGGG REALITYYYYY)Aku? x yah cakaplah.. selagik boleh sampai ker toilet suara aku dengar.hahahahahha...... Hebatkahhhhhhh cintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(wah puncak kasih) zz tetap ada dlm senarai lagu yer.hahah. besh gak ber2 dlm bilik tue, atlist pas aku nanyi, dia... kadang2 pas aku, aku lagikkk itu yg berbaloi tue... cuma KTV cam haram mahalnyer skg... hurmmmmm hanjz. Setelah penat melalak (cepat sungguh masa berlalu) kami gerak balik....
Dalam p'jalanan aku ajak g main bowling plak. ini jugak aktiviti yg tak pernah aku lakukan bersama apex. So kami g main kat Flamingo. 2 game sorang. So apex mmg ratu melawat kawasan.. kadang2 belah kiri perginya.. kadang2 kanan... heheheheh(paham2 ler) yg penting akak sebelah nie pandai sungguh main... geram aku tgk dia main, cam nak jer baling dia masuk dlm tue... biar strike sepjg zaman. Abis semua aktiviti kami pun gerak ler pulang. nak singgah EPL teruslah, makan2... malangnya EPL sgt ramaiiii sampai tiada tempat yer nak park keta.. so aku terus mkn kat sekolah jer(siott jer) tp x per, sedap gak situ.
Sampai umah, maka tergolek la kami ber2 kepenatan...hehehehehehe. Yang penting apex balik kuantan ari isnin. Yeahhhhh. memang dia tebus ari sabtu ker ahad. Gumbira bersama nya...

* tak sabar tunggu khamis malam jumaat

4 Comments:

At July 14, 2008 at 7:02 AM , Blogger Achu said...

motip khamis malam jumaat....

 
At July 14, 2008 at 6:19 PM , Blogger wan khairy said...

yerlh..
haruslh khamis mlm jumaat, sbb apex dtg..
ko dah kenapa???

 
At July 15, 2008 at 5:04 AM , Blogger Achik,akim@maksu said...

KO DAH KENAPA????(saja je nak jd batu api


**lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiik**

 
At July 22, 2008 at 4:15 AM , Blogger -FAZREE- said...

sbb i dtg...korang dah kenaper???

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home